Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

69.30zł
55.44zł
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść 34.90zł 28.62zł
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Tytuł: Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Tytuł oryginalny The Brand Flip: Why customers now run companies and how to profit from it
Autor: Marty Neumeier
ISBN: 978-83-65068-20-0
Ilość stron: 146
Data wydania: 05/2017
Oprawa: Miękka
Format: 13.5x20.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 34.90zł 28.62zł


Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów.

Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku.

Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Tytuł książki: "Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść"
Autor: Marty Neumeier
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 34.90zł 28.62zł
Klienci, którzy kupili „Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść”, kupili także:
<b>Statystyczny drogowskaz Tom 1+2+3 KOMPLET</b>, <font color="navy">Sylwia Bedyńska, Marzena Cypryańska, Monika Książek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Statystyczny drogowskaz Tom 1+2+3 KOMPLET, Sylwia Bedyńska, Marzena Cypryańska, Monika Książek, Wydawnictwo SEDNO
<b>Wszyscy jesteśmy dziwni O micie masowości i końcu posłuszeństwa</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wszyscy jesteśmy dziwni O micie masowości i końcu posłuszeństwa, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress
<b>Samolubny gen</b>, <font color="navy">Richard Dawkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Samolubny gen, Richard Dawkins, Wydawnictwo Prószyński
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer</b>, <font color="navy">Mark Jeffery</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer, Mark Jeffery, Wydawnictwo Onepress
<b>Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia Harpera ilustrowana Wydanie 6

Biochemia Harpera ilustrowana Wydanie 6

157.00zł
124.03zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION

środa, 19 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami