Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem 60.00zł
Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem

Tytuł: Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem
Autor: Krzysztof Zymonik
ISBN: 978-83-7641-989-3
Ilość stron: 284
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 60.00zł


Książka przedstawia związki przyczynowo-skutkowe pomiędzy działaniami producentów ukierunkowanymi na bezpieczeństwo ludzi i środowiska, a rozwiązaniami organizacyjno-prawnymi chroniącymi konsumentów jako słabszą stronę rynku. Problematyka ta nabiera bowiem coraz większego znaczenia. Jednym z istotnych zjawisk gospodarczych, jakie decydują o obliczu współczesnego obrotu towarowo-pieniężnego, jest bowiem szybki postęp naukowo-techniczny w wielu dziedzinach wytwórczości.

Produkty są nacechowane coraz większym stopniem złożoności, a ich wytwarzanie wymaga większej wiedzy, również menedżerskiej. Zarządzanie przedsiębiorstwem zwrócone ku innowacjom nie zawsze jednak nadąża za tym postępem. Może się więc zdarzyć, że oferowany przez przedsiębiorstwo produkt trzeba będzie wycofać z rynku i z użytkowania, a także zapłacić odszkodowanie. Zatem przedsiębiorstwo czerpiące korzyści ze sprzedaży swoich produktów musi być przygotowane na różnego rodzaju ryzyka.

Dlatego też warto, aby przedsiębiorstwa wytwórcze zwróciły uwagę na nowe rozwiązania, które z jednej strony mogą przyczynić się do zapewnienia większego bezpieczeństwa konsumentom i środowisku, z drugiej zaś – wpłynąć na zmniejszenie ryzyk związanych z odpowiedzialności za swoje produkty.

Spis treści:

Część 1. Odpowiedzialność za produkt w przedsiębiorstwie 

1. Pojęcia podstawowe 
1.1. Wprowadzenie 
1.2. Przedsiębiorca 
1.3. Klient/konsument 
1.4. Produkt, produkt niebezpieczny, produkt bezpieczny  
1.4.1. Produkt  
1.4.2. Produkt niebezpieczny  
1.4.3. Produkt bezpieczny  
1.5. Szkoda, odszkodowanie 
1.6. Podsumowanie 

2. Kształtowanie odpowiedzialności za produkt 
2.1. Wprowadzenie 
2.2. Geneza odpowiedzialności za produkt
2.3. Podejście do bezpieczeństwa ludzi i środowiska  
2.3.1. Potrzeba ujednolicenia wymogów i standardów  
2.3.2. Obszar regulowany i nieregulowany 
2.4. Ujęcie zgodności produktu z wymaganiami  
2.4.1. Rozwiązania w obszarze regulowanym 
2.4.2. Rozwiązania w obszarze nieregulowanym 
2.5. Podsumowanie

3. Ochrona konsumenta wyznacznikiem wytwarzania produktu
3.1. Wprowadzenie 
3.2. Prawa konsumenta 
3.2.1. Prawo do rzetelnej informacji 
3.2.2. Prawo do ochrony zdrowia i bezpieczeństwa 
3.2.3. Prawo do wyboru
3.2.4. Prawo do wysłuchania głosu konsumenta
3.2.5. Prawo do pozytywnego załatwienia uzasadnionych reklamacji
3.2.6. Prawo do edukacji
3.2.7. Prawo do życia w zdrowym środowisku
3.2.8. Prawo do zaspokojenia podstawowych potrzeb
3.3. Regulacje chroniące prawa konsumenta
3.3.1. Rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa
3.3.2. Reklamacje
3.4. Podsumowanie

Część 2. Innowacje w przedsiębiorstwie w kontekście odpowiedzialności za produkt

4. Innowacje – istota, rozwiązania
4.1. Wprowadzenie  
4.2. Istota innowacji
4.2.1. Pojęcie innowacji
4.2.2. Źródła innowacji
4.2.3. Rodzaje innowacji
4.2.4. Bariery innowacji
4.3. Rozwiązania innowacyjne w obszarach sprzedaży i zakupów
4.3.1. Niezgodność towaru z umową i rękojmia 
4.3.2. Sprzedaż i zakupy on-line 
4.4. Odpowiedzialność za produkt i innowacje w standardach jakości
4.4.1. Geneza standardów jakości jako innowacji organizacyjnych
4.4.2. Rozwiązania ukierowane na ład organizacyjny 
4.4.3. Rozwiązania dotyczące doskonalenia
4.4.4. Rozwiązania ukierunkowane na spójność, kompatybilność i zwiększenie zadowolenia klienta/konsumenta
4.4.5. Rozwiązania ukierunkowane na integrację systemów zarządzania
4.3.6. Wymagania normy ISO 9001, a kwestia odpowiedzialności za produkt
4.5. Podsumowanie

5. Gwarancja jako szczególny obszar działań innowacyjnych przedsiębiorstwa związany z odpowiedzialnością za produkt
5.1. Wprowadzenie 
5.2. Gwarancja jakości 
5.3. Wybrane obszary innowacji w zakresie gwarancji jakości 
5.3.1. Gwarancja przedłużona 
5.3.2. Gwarancja rozszerzona 
5.3.3. Gwarancja door-too-door 
5.3.4. Gwarancja dożywotnia 
5.3.5. Gwarancja nadzwyczajna 
5.4. Podsumowanie 

6. Kierunki rozwoju odpowiedzialności za produkt w przedsiębiorstwie uwzględniające innowacje 

Zakończenie 
Spis rysunków
Spis tabel

Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem”, kupili także:

Zarządzanie publiczne Teoria i praktyka, Konrad Raczkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java Praktyczny kurs Wydanie IV, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Jacek Kall, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wycena przedsiębiorstwa Podejście scenariuszowe, Karolina Daszyńska-Żygadło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bingo matematyczne Gry matematyczne dla uczniów gimnazjum, Joanna Świercz, Wydawnictwo Nowik

Radiologia Diagnostyka obrazowa rtg tk usg i mr, Bogdan Pruszyński, Andrzej Cieszanowski, Wydawnictwo PZWL

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami