Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

98.70zł
74.03zł
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm 39.00zł 29.25zł
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm

Tytuł: Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
Autor: Krzysztof Morawski
ISBN: 978-83-246-6739-0
Ilość stron: 264
Data wydania: 06/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł


Śmiało ruszaj w świat Internetu!

Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego.

Krzysztof Morawski podpowie Ci, jak należy poprawnie przygotować się do promowania swojej oferty w Internecie. Odpowiednie przygotowanie promocji pozwala zaoszczędzić wiele pieniędzy na późniejszych działaniach marketingowych poprzez tzw. maksymalizację konwersji, czyli zwiększenie efektywności strony. Wspólnie z autorem przyjrzycie się „grupie docelowej”, czyli osobom, które kupują Twoje produkty lub usługi, oraz przeanalizujecie techniczne sposoby zwiększania skuteczności stron WWW.

Czytając tę książkę, przekonasz się, jak wielką rolę odgrywa w sieci zaufanie i jak potężną moc ma dobrze pomyślany i zredagowany komunikat. Dowiesz się, jak poprawnie przygotować kampanię reklamową, jakie są plusy i minusy konkretnych form promocji online oraz czego należy się wystrzegać podczas reklamowania się w Internecie.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. PRZYGOTOWANIA
Poznaj siebie (13)
Poznaj swojego klienta (47)
Bez zaufania nie ma sprzedaży! (69)
Słów kilka o copywritingu (77)

CZĘŚĆ II. PROMOCJA
Wstęp do promocji w internecie (101)
Pozycjonowanie (117)
AdWords (145)
E-mail marketing (175)
Marketing szeptany (193)
Reklama w Google Maps (195)
Bądź tam, gdzie są Twoi klienci (205)
Promocja przez media społecznościowe (221)
Wzajemna promocja (235)
Czego nie warto robić (241)
Co dalej? (247)
Jak formułować i realizować postawione sobie cele? (249)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm
Tytuł książki: "Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm"
Autor: Krzysztof Morawski
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm”, kupili także:

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku, Michael Hyatt, Wydawnictwo Helion

Czytaj dwa razy szybciej!, Marcin Matuszewski, Wydawnictwo Sensus

O biznesie w internecie Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać, Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Pe, Wydawnictwo Onepress

Firma w Internecie Poradnik subiektywny, Tomasz Hipsz, Wydawnictwo Onepress

Social media to ściema, B.J. Mendelson, Wydawnictwo Onepress

Drupal 7 Wprowadzenie, Robert J. Townsend, Stephanie Pakrul, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami