Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy teorii sygnałów Wydanie V

Podstawy teorii sygnałów Wydanie V

51.45zł
43.73zł
Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji 39.90zł 33.92zł
Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji

Tytuł: Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji
Autor: James P. Andrew, Harold L. Sirkin
ISBN: 978-83-621-9566-4
Ilość stron: 238
Data wydania: 11/2010
Format: 15.0x22.0cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł


Jedyna innowacja warta zachodu to dochodowa innowacja.

Między pomysłem a innowacją istnieje duża różnica. Na imię jej zysk. Autorzy Od pomysłu do zysku, Jim Andrew i Hal Sirkin, twierdzą, że firmy muszą bardziej koncentrować się na osiąganiu zysków z innowacji – finansowych oraz w formie innych korzyści przynoszących dochody – aby zapewnić sobie wzrost, utrzymać konkurencyjność oraz przede wszystkim podnieść zwroty ze swoich wydatków na innowacje.

Autorzy przedstawiają koncepcję „krzywej finansowej” – to metoda umiejętnego wykorzystania czynników mających wpływ na zysk, do których należą: wielkość inwestycji początkowych, szybkość wprowadzania nowości na rynek, czas osiągania optymalnej skali produkcji oraz wysokość kosztów początkowych. Krzywa finansowa zmusza kadrę zarządzającą do posługiwania się tym samym językiem i do otwartej debaty na temat nieuchronnych kompromisów.

Od pomysłu do zysku pokazuje także, kiedy warto wykorzystać innowacje do celów pozafinansowych – takich jak zdobywanie wiedzy, wzmocnienie marki firmy, zbudowanie silniejszego ekosystemu partnerów i współpracowników oraz rewitalizacja organizacji i jej pracowników.

Andrew i Sirkin pokazują, że firmy często nie potrafią zastosować różnych modeli biznesowych, by zmienić kształt krzywej finansowej i  przerzucić ryzyko finansowe, techniczne i rynkowe na innych, lepiej przygotowanych do jego podjęcia. Autorzy szczegółowo omawiają zalety i  wady trzech modeli – integracyjnego, koordynacyjnego i licencyjnego – i  wyjaśniają, kiedy i w jaki sposób zastosować każdy z nich, by zmaksymalizować zysk z innowacji.

Książka porusza także takie aspekty innowacji, jak struktura organizacyjna i przywództwo. Podpierając się licznymi przykładami, autorzy opisują proces konsolidacji organizacji wokół idei osiągnięcia zysku z innowacji. Przedstawiają także siedem ważnych decyzji, jakie lider musi podjąć – a nie powierzyć innym – kiedy zarządza procesem innowacji w celu uzyskania najwyższego zwrotu z inwestycji.

Od pomysłu do zysku pokazuje, jak traktować innowacje jako proces zarządzania, a nie tajemnicze działania twórcze. Autorzy podkreślają, że to nie brak pomysłów najczęściej stanowi przeszkodę w  odniesieniu sukcesu w innowacji, ale brak odpowiedniego przywództwa i  dobrego zarządzania.
Jarkko Sairanen, wiceprezes ds. Strategii korporacyjnej, Nokia

Innowacje to konkurencyjna broń XXI wieku. Ci, którzy opanują sztukę posługiwania się tą bronią, pozostawią innych w tyle. Andrew i Sirkin przedstawiają systematyczne podejście do podniesienia innowacyjności twojej firmy. Lektura obowiązkowa. Przeczytaj, zanim zrobią to twoi rynkowi rywale!
J. Bruce Harreld, starszy wiceprezes ds. Marketingu i strategii, IBM

W Od pomysłu do zysku można znaleźć mnóstwo koncepcji i metod, które mogą pomóc każdej firmie w tworzeniu nowych produktów i usług generujących maksymalny zysk, a także przynoszących korzyści ich marce, relacjom i organizacji. Samsung zastosował te sposoby podejścia do innowacji i osiągnął fantastyczny wzrost organiczny, a także stał się jedną z czołowych marek na świecie.
Jong-Yong Yun, wiceprezes i dyrektor generalny, Samsung Electronics

Rozdziały:
Rozdział 1. Omówienie

Część I Czym jest zysk?
Rozdział 2. Zysk i pułapki finansowe
Rozdział 3. Korzyści pośrednie z innowacji

Część II Wybór optymalnego modelu
Rozdział 4. Integrator
Rozdział 5. Koordynator
Rozdział 6. Licencjodawca

Część III Struktura organizacyjna i przywództwo prowadzące do zysku
Rozdział 7. Konsolidacja firmy wokół innowacji
Rozdział 8. Przywództwo
Posłowie Podejmowanie działania


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji
Tytuł książki: "Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji"
Autor: James P. Andrew, Harold L. Sirkin
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji”, kupili także:

Rysunek techniczny budowlany, Tadeusz Maj, Wydawnictwo WSiP

Komputer w procesie kształtowania umiejętności kluczowych, Tomasz Huk, Wydawnictwo Difin

Tworzenie serwisów WWW Pierwsza pomoc, Maria Sokół, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion

Elektroniczny obrót prawny, Jacek Jankowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Genialne NLP Myśl i działaj jak człowiek sukcesu, David Molden, Pat Hutchinson, Wydawnictwo Onepress

Potrząśnij pudełkiem Mała książka dla wielkich ludzi, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

Metody doskonalenia procesów zarządzania projektami w organizacji, Paweł Cabała, Wydawnictwo Difin

Drupal 7 Od podstaw, Todd Tomlinson, Wydawnictwo Helion

Urządzenia i systemy mechatroniczne Część I, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami