Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Funkcje okna w języku T-SQL dla SQL Server 2019 Analizy danych i jeszcze więcej

Funkcje okna w języku T-SQL dla SQL Server 2019 Analizy danych i jeszcze więcej

79.80zł
67.83zł
Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy 37.00zł 27.75zł
Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy

Tytuł: Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy
Autor: Ewa Mażul
ISBN: 978-83-283-5621-4
Ilość stron: 168
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Biznes na skali barw

Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania.

O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych.

Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing).

Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy
Tytuł książki: "Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy"
Autor: Ewa Mażul
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Od czerwieni do turkusu. Jak lepiej porozumiewać się w pracy”, kupili także:

Metody numeryczne Zagadnienia początkowo-brzegowe, Radosław Grzymkowski, Adam Kapusta, Iwona Nowak, Damian Słota, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Ilustrowany słownik samochodowy 6-języczny, Czesław Blok, Wiesław Jeżewski, Wydawnictwo WKiŁ

Windows 10 PL. System dla wymagających, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Biotechnologia ścieków, Korneliusz Miksch, Jan Sikora, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie jakością w przemyśle spożywczym Podstawowe zagadnienia, Adam Olszewski, Wydawnictwo WNT

Podstawy zapisu konstrukcji Materiały do ćwiczeń projektowych. Zadania z rozwiązaniami, Jerzy Bajkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows 7 PL Biblia, Jim Boyce, Wydawnictwo Helion

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress

Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, Ireneusz P. Rutkowski, Wydawnictwo PWE

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami