Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Trening pamięci Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia

Trening pamięci Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia

47.00zł
40.89zł
Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów 39.90zł 9.98zł
Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów

Tytuł: Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Autor: Guy Kawasaki
ISBN: 978-83-246-7199-1
Ilość stron: 248
Data wydania: 03/2013
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł


Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać.
Guy Kawasaki

Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.

Oczarować można podczas dokonywania transakcji handlowej albo ważnych negocjacji w wielkiej korporacji, a także za pomocą Facebooka. A gdy już uda Ci się to zrobić, efekty będą dużo bardziej spektakularne niż te uzyskiwane za pomocą tradycyjnej perswazji, wywierania wpływu czy marketingu.

Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.

Spis treści:

Wstęp (15)

  • Moja historia (15)
  • Nasza podróż (18)
  • Do roboty (21)

1. Czar? A po co? (23)

  • Co to jest czar? (23)
  • Kiedy trzeba oczarować? (24)
  • Co myślą ludzie? (25)
  • Gdzie wytyczyć granicę? (27)
  • Przykłady i rady, jak korzystać z tej książki (28)
  • Historie z życia wzięte (30)

2. Jak wzbudzić sympatię? (33)

  • Zadbaj o kurze łapki (33)
  • Ubieraj się remisowo (35)
  • Popracuj nad uściskiem dłoni (36)
  • Używaj odpowiednich słów (38)
  • Zaakceptuj innych (39)
  • Zbliż się (40)
  • Nie narzucaj swoich wartości (42)
  • Żyj z pasją i zarażaj pasją (42)
  • Znajdź wspólne pasje (44)
  • Działaj tak, by nie było przegranych (46)
  • Przeklinaj (46)
  • Automatyczna zgoda (49)

3. Jak wzbudzić zaufanie? (53)

  • Ufaj ludziom (53)
  • Bądź menschem - porządnym człowiekiem (54)
  • Ujawnij swoje zamierzenia (56)
  • Dawaj z ważnych powodów (57)
  • Zdobywaj wiedzę i umiejętności (58)
  • Pokaż się (59)
  • Upiecz większe ciasto (60)
  • Czaruj ludzi tak, jak chcą (61)
  • Wypozycjonuj się (61)
  • Bądź bohaterem (62)

4. Jak się przygotować? (67)

  • Rób świetne rzeczy (67)
  • Przeprowadź sekcję przedśmiertną (70)
  • Nastaw się na sukces (71)
  • Zwięzłe, proste i łatwostrawne (73)
  • Wyeliminuj przeszkody (76)
  • Zadbaj o wariant domyślny (78)
  • Stawianie celów (80)
  • Spisz listę kontrolną (81)

5. Jak wystartować? (85)

  • Opowiedz historię (85)
  • Zanurz ludzi (87)
  • Zachęcaj do prób (90)
  • Stymuluj rozwój (91)
  • Siej obficie (92)
  • Spytaj ludzi, jakie mają zamiary (94)
  • Ogranicz możliwość wyboru (95)
  • Poszerz możliwość wyboru (96)
  • Zademonstruj istotne punkty (97)
  • Najpierw duży, potem mały wybór (98)
  • Zdobądź pierwszego zwolennika (99)

6. Jak pokonać opór? (103)

  • Skąd się bierze niechęć ludzi? (103)
  • Przedstaw społeczne dowody słuszności (105)
  • Stwórz wrażenie wszechobecności (108)
  • Stwórz wrażenie niedostępności (109)
  • Pokaż innym swój czar (111)
  • Znajdź jeden przykład (112)
  • Znajdź sposób na zgodę (115)
  • Znajdź jasny punkt (118)
  • Dopasuj etykietę (119)
  • Zmień nastawienie, zmieniając dane (120)
  • Zaciągnij dług (122)
  • Oczaruj wszystkie ważne osoby (123)
  • Wrób konkurencję (126)
  • Kontroluj doznania haptyczne (127)
  • Pamiętaj Charliego (128)

7. Jak sprawić, by czar trwał? (131)

  • Internalizuj (132)
  • Oddziel wierzących (133)
  • Zredukuj wdrażanie planu (134)
  • Korzystaj z wartości samej w sobie (135)
  • Odwołaj się do wzajemności (137)
  • Bądź katalizatorem zaangażowania i konsekwencji (140)
  • Stwórz ekosystem (141)
  • Zbierz różnorodny zespół (146)
  • Zachęcaj do rozpowszechniania (148)

8. Jak wykorzystać technologię push? (151)

  • Ogólne zasady (152)
  • Prezentacje (155)
  • E-mail (163)
  • Twitter (166)

9. Jak wykorzystać technologię pull? (175)

  • Strony internetowe i blogi (175)
  • Facebook (179)
  • LinkedIn (183)
  • YouTube (186)
  • Myśl po japońsku (190)

10. Jak oczarować podwładnych? (193)

  • Wręcz RACę (193)
  • Pozwól robić, co należy (194)
  • U siebie oceniaj wyniki, a u innych intencje (195)
  • W pierwszej kolejności krytykuj własne niedociągnięcia (196)
  • Weź to na klatę (197)
  • Nie proś podwładnych o coś, czego sam byś nie zrobił (198)
  • Świętuj sukcesy (199)
  • Znajdź adwokata diabła (201)
  • Słuchaj brata Boba (202)
  • Powiedz, że ich chcesz (203)
  • Jak oczarować wolontariuszy (204)

11. Jak oczarować szefa? (207)

  • Zadbaj o dobry wizerunek szefa (207)
  • Rzuć wszystko i rób, co każe Ci szef (208)
  • Obiecuj mniej, dawaj więcej (209)
  • Stwórz prototyp (210)
  • Zaprezentuj postępy (210)
  • Zaprzyjaźniaj się (211)
  • Poproś o konsultacje (212)
  • Jak najszybciej przekazuj złe wiadomości (213)

12. Jak oprzeć się oczarowaniu? (217)

  • Unikaj pokus (217)
  • Spoglądaj daleko w przyszłość (218)
  • Poznaj swoje ograniczenia (219)
  • Strzeż się fałszywych informacji, danych i specjalistów (220)
  • Nie idź za przykładem jednej osoby (221)
  • Nie idź za tłumem (222)
  • Przeanalizuj wcześniejsze decyzje (224)
  • Daj się oczarować drobiazgami (225)
  • Spisz listę kontrolną (226)

Zakończenie (229)
Wybrana bibliografia (237)
Historia okładki (241)
Kolofon (248)

Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Tytuł książki: "Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów"
Autor: Guy Kawasaki
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów”, kupili także:
<b>Wojownik czasu Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później</b>, <font color="navy">Steve Chandler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wojownik czasu Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później, Steve Chandler, Wydawnictwo Onepress
<b>Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji</b>, <font color="navy">Nancy Duarte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji, Nancy Duarte, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografowanie dzieciństwa</b>, <font color="navy">LaNola Stone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie dzieciństwa, LaNola Stone, Wydawnictwo HELION
<b>Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Aleksander Binsztok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone, Aleksander Binsztok, Wydawnictwo Onepress
<b>Subtelna rewolucja Wykorzystaj potencjał swojego malucha od pierwszego dnia życia</b>, <font color="navy">Glenn Doman, Janet Doman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Subtelna rewolucja Wykorzystaj potencjał swojego malucha od pierwszego dnia życia, Glenn Doman, Janet Doman, Wydawnictwo Sensus
<b>PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów</b>, <font color="navy">Garr Reynolds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów, Garr Reynolds, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

28.90zł
25.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN

środa, 19 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami