Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Gleboznawstwo

Gleboznawstwo

99.00zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a 34.90zł 27.92zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a

Tytuł: Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Autor: Ken Segall
ISBN: 978-83-7778-468-6
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2013
Format: 14.5x21.5cm
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł


Czytając tę książkę, będziesz mieć wrażenie, że siedzisz w sali konferencyjnej na spotkaniu ze Steve’em Jobsem i przysłuchujesz się jego nocnym rozmowom telefonicznym. Zrozumiesz, jak jego obsesja na punkcie Prostoty pozwoliła Apple’owi działać lepiej i szybciej, a przy tym zaoszczędzić miliony dolarów.

Prostota nie jest w Apple’u tylko jedną z zasad projektowania produktów - to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy. Obsesja na punkcie Prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych. To właśnie dzięki niej Apple stał się najcenniejszą firmą na świecie.

Prostota jest widoczna we wszystkim, co robi Apple: w jego strukturze wewnętrznej, innowacyjnych produktach oraz języku, jakim porozumiewa się ze swoimi klientami. Zwyciężając nad siłami Kombinacji, firma ciągle odnosi spektakularne sukcesy.

Ken Segall – dyrektor kreatywny w agencji reklamowej – odegrał kluczową rolę w odrodzeniu Apple’a, współtworząc kultowe kampanie marketingowe, począwszy od Think different (Myśl inaczej). Wymyślając nazwę dla komputera iMac, stworzył też wzorzec nazewnictwa dla fali iProduktów, która zalała wkrótce rynek. Segall przez wiele lat pracował przy kampaniach reklamowych dla innych słynnych firm technologicznych, m.in. IBM-a, Intela i Della, i tak bogate doświadczenie pozwala mu spojrzeć na tę branżę z szerokiej perspektywy. Nietypowe metody pracy Steve’a Jobsa pozwoliły mu docenić moc Prostoty i natchnęły go do tego, by przekonać innych ludzi do korzystania z niej.

Segall opowiada fascynujące (i dotąd nieznane) historie zakulisowe. Z inteligencją i humorem tłumaczy, dlaczego na tle konkurencji wyróżniają się firmy wykorzystujące siłę Prostoty, a pracownicy, którym udaje się opanować tę sztukę, mogą stać się ich niezwykle cennym atutem.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,92zł

Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Tytuł książki: "Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a"
Autor: Ken Segall
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł
Klienci, którzy kupili „Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a”, kupili także:

Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS, Emil Atanasov, Wydawnictwo Helion

Java Programowanie praktyczne od podstaw, Krzysztof Barteczko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Psychologia sprzedaży Droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

Mikroekonomia dla bystrzaków, Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid, Wydawnictwo Septem

Jak dobierać kolory Inspirujące palety barw do projektowania wnętrz, Starmer Anna, Wydawnictwo Arkady
<b>Linux. Komendy i polecenia. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Linux. Komendy i polecenia. Wydanie VI, Łukasz Sosna, Wydawnictwo Helion
<b>Dziennikarstwo danych i data storytelling</b>, <font color="navy">Łukasz Żyła</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dziennikarstwo danych i data storytelling, Łukasz Żyła, Wydawnictwo Onepress

Powięź bez tajemnic Czym jest i jakie jest jej znaczenie, David Lesondak, Wydawnictwo GALAKTYKA

Przedmiot pożądania Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety, Elliott Katz, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami