Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku

58.80zł
47.04zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a 34.90zł 27.92zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a

Tytuł: Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Autor: Ken Segall
ISBN: 978-83-7778-468-6
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2013
Format: 14.5x21.5cm
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł


Czytając tę książkę, będziesz mieć wrażenie, że siedzisz w sali konferencyjnej na spotkaniu ze Steve’em Jobsem i przysłuchujesz się jego nocnym rozmowom telefonicznym. Zrozumiesz, jak jego obsesja na punkcie Prostoty pozwoliła Apple’owi działać lepiej i szybciej, a przy tym zaoszczędzić miliony dolarów.

Prostota nie jest w Apple’u tylko jedną z zasad projektowania produktów - to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy. Obsesja na punkcie Prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych. To właśnie dzięki niej Apple stał się najcenniejszą firmą na świecie.

Prostota jest widoczna we wszystkim, co robi Apple: w jego strukturze wewnętrznej, innowacyjnych produktach oraz języku, jakim porozumiewa się ze swoimi klientami. Zwyciężając nad siłami Kombinacji, firma ciągle odnosi spektakularne sukcesy.

Ken Segall – dyrektor kreatywny w agencji reklamowej – odegrał kluczową rolę w odrodzeniu Apple’a, współtworząc kultowe kampanie marketingowe, począwszy od Think different (Myśl inaczej). Wymyślając nazwę dla komputera iMac, stworzył też wzorzec nazewnictwa dla fali iProduktów, która zalała wkrótce rynek. Segall przez wiele lat pracował przy kampaniach reklamowych dla innych słynnych firm technologicznych, m.in. IBM-a, Intela i Della, i tak bogate doświadczenie pozwala mu spojrzeć na tę branżę z szerokiej perspektywy. Nietypowe metody pracy Steve’a Jobsa pozwoliły mu docenić moc Prostoty i natchnęły go do tego, by przekonać innych ludzi do korzystania z niej.

Segall opowiada fascynujące (i dotąd nieznane) historie zakulisowe. Z inteligencją i humorem tłumaczy, dlaczego na tle konkurencji wyróżniają się firmy wykorzystujące siłę Prostoty, a pracownicy, którym udaje się opanować tę sztukę, mogą stać się ich niezwykle cennym atutem.

Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Tytuł książki: "Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a"
Autor: Ken Segall
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł
Klienci, którzy kupili „Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a”, kupili także:
<b>Opel Astra IV i Zafira III</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Opel Astra IV i Zafira III, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wykłady z algorytmów ewolucyjnych</b>, <font color="navy">Jarosław Arabas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wykłady z algorytmów ewolucyjnych, Jarosław Arabas, Wydawnictwo WNT
<b>Windows PowerShell 3.0 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Ed Wilson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows PowerShell 3.0 Krok po kroku, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji</b>, <font color="navy">Anthony Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji, Anthony Williams, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie projektami Studia przypadków</b>, <font color="navy">Bartosz Grucza, Krzysztof Ćwik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie projektami Studia przypadków, Bartosz Grucza, Krzysztof Ćwik, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo G+J RBA
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Komputerowe wspomaganie biznesu

Komputerowe wspomaganie biznesu

53.00zł
45.05zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press

niedziela, 25 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami