Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja

Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja

69.30zł
55.44zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a 34.90zł 27.92zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a

Tytuł: Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Autor: Ken Segall
ISBN: 978-83-7778-468-6
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2013
Format: 14.5x21.5cm
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł


Czytając tę książkę, będziesz mieć wrażenie, że siedzisz w sali konferencyjnej na spotkaniu ze Steve’em Jobsem i przysłuchujesz się jego nocnym rozmowom telefonicznym. Zrozumiesz, jak jego obsesja na punkcie Prostoty pozwoliła Apple’owi działać lepiej i szybciej, a przy tym zaoszczędzić miliony dolarów.

Prostota nie jest w Apple’u tylko jedną z zasad projektowania produktów - to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy. Obsesja na punkcie Prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych. To właśnie dzięki niej Apple stał się najcenniejszą firmą na świecie.

Prostota jest widoczna we wszystkim, co robi Apple: w jego strukturze wewnętrznej, innowacyjnych produktach oraz języku, jakim porozumiewa się ze swoimi klientami. Zwyciężając nad siłami Kombinacji, firma ciągle odnosi spektakularne sukcesy.

Ken Segall – dyrektor kreatywny w agencji reklamowej – odegrał kluczową rolę w odrodzeniu Apple’a, współtworząc kultowe kampanie marketingowe, począwszy od Think different (Myśl inaczej). Wymyślając nazwę dla komputera iMac, stworzył też wzorzec nazewnictwa dla fali iProduktów, która zalała wkrótce rynek. Segall przez wiele lat pracował przy kampaniach reklamowych dla innych słynnych firm technologicznych, m.in. IBM-a, Intela i Della, i tak bogate doświadczenie pozwala mu spojrzeć na tę branżę z szerokiej perspektywy. Nietypowe metody pracy Steve’a Jobsa pozwoliły mu docenić moc Prostoty i natchnęły go do tego, by przekonać innych ludzi do korzystania z niej.

Segall opowiada fascynujące (i dotąd nieznane) historie zakulisowe. Z inteligencją i humorem tłumaczy, dlaczego na tle konkurencji wyróżniają się firmy wykorzystujące siłę Prostoty, a pracownicy, którym udaje się opanować tę sztukę, mogą stać się ich niezwykle cennym atutem.

Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Tytuł książki: "Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a"
Autor: Ken Segall
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł
Klienci, którzy kupili „Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a”, kupili także:
<b>Windows PowerShell 3.0 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Ed Wilson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows PowerShell 3.0 Krok po kroku, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji</b>, <font color="navy">Anthony Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji, Anthony Williams, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie projektami Studia przypadków</b>, <font color="navy">Bartosz Grucza, Krzysztof Ćwik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie projektami Studia przypadków, Bartosz Grucza, Krzysztof Ćwik, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Opel Astra IV i Zafira III</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Opel Astra IV i Zafira III, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wykłady z algorytmów ewolucyjnych</b>, <font color="navy">Jarosław Arabas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wykłady z algorytmów ewolucyjnych, Jarosław Arabas, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo G+J RBA
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION

niedziela, 27 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami