Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

49.00zł
34.30zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a 34.90zł 27.92zł
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a

Tytuł: Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Autor: Ken Segall
ISBN: 978-83-7778-468-6
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2013
Format: 14.5x21.5cm
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł


Czytając tę książkę, będziesz mieć wrażenie, że siedzisz w sali konferencyjnej na spotkaniu ze Steve’em Jobsem i przysłuchujesz się jego nocnym rozmowom telefonicznym. Zrozumiesz, jak jego obsesja na punkcie Prostoty pozwoliła Apple’owi działać lepiej i szybciej, a przy tym zaoszczędzić miliony dolarów.

Prostota nie jest w Apple’u tylko jedną z zasad projektowania produktów - to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy. Obsesja na punkcie Prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych. To właśnie dzięki niej Apple stał się najcenniejszą firmą na świecie.

Prostota jest widoczna we wszystkim, co robi Apple: w jego strukturze wewnętrznej, innowacyjnych produktach oraz języku, jakim porozumiewa się ze swoimi klientami. Zwyciężając nad siłami Kombinacji, firma ciągle odnosi spektakularne sukcesy.

Ken Segall – dyrektor kreatywny w agencji reklamowej – odegrał kluczową rolę w odrodzeniu Apple’a, współtworząc kultowe kampanie marketingowe, począwszy od Think different (Myśl inaczej). Wymyślając nazwę dla komputera iMac, stworzył też wzorzec nazewnictwa dla fali iProduktów, która zalała wkrótce rynek. Segall przez wiele lat pracował przy kampaniach reklamowych dla innych słynnych firm technologicznych, m.in. IBM-a, Intela i Della, i tak bogate doświadczenie pozwala mu spojrzeć na tę branżę z szerokiej perspektywy. Nietypowe metody pracy Steve’a Jobsa pozwoliły mu docenić moc Prostoty i natchnęły go do tego, by przekonać innych ludzi do korzystania z niej.

Segall opowiada fascynujące (i dotąd nieznane) historie zakulisowe. Z inteligencją i humorem tłumaczy, dlaczego na tle konkurencji wyróżniają się firmy wykorzystujące siłę Prostoty, a pracownicy, którym udaje się opanować tę sztukę, mogą stać się ich niezwykle cennym atutem.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,92zł

Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Tytuł książki: "Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a"
Autor: Ken Segall
Wydawnictwo: G+J RBA
Cena: 34.90zł 27.92zł
Klienci, którzy kupili „Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a”, kupili także:
<b>Przetwarzanie języka naturalnego w akcji Rozumienie, analiza i generowanie tekstu w Pythonie na przykładzie języka angie</b>, <font color="navy">Hobson Lane , Cole Howard , Hannes Max Hapke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przetwarzanie języka naturalnego w akcji Rozumienie, analiza i generowanie tekstu w Pythonie na przykładzie języka angie, Hobson Lane , Cole Howard , Hannes Max Hapke, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Wydawnictwo Onepress

Sztuczna inteligencja nie tylko dla humanistów, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio

Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wpływu, Kevin Hogan, Wydawnictwo Onepress

Tablice informatyczne MS Windows Server 2008, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Londyn dla bystrzaków Wydanie IV, Donald Olson, Wydawnictwo Onepress

PHP7. Praktyczny kurs, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Nawyk osiągania. Odrzuć myślenie życzeniowe. Zacznij działać i przejmij kontrolę nad swoim życiem, Bernard Roth, Wydawnictwo GALAKTYKA

Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu, Jolanta Maćkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami