Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce

Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce

58.00zł
46.40zł
Objective-C Leksykon profesjonalisty 39.00zł 9.75zł
Objective-C Leksykon profesjonalisty

Tytuł: Objective-C Leksykon profesjonalisty
Autor: David Chisnall
ISBN: 978-83-246-4350-9
Ilość stron: 240
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 9.75zł


Objective-C to nowoczesny język programowania, dzięki któremu możesz tworzyć zaawansowane aplikacje dla produktów ze stajni Apple. Produkty takie, jak iPad, iPhone czy laptopy z systemem operacyjnym MacOS, podbiły serca użytkowników na całym świecie. Co ważne, ich pozycja wydaje się niezagrożona! Dlatego inwestycja w wiedzę na temat tego języka jest w pełni uzasadniona.

Z tą książką błyskawicznie poznasz możliwości języka Objective-C. Dzięki przystępnemu wprowadzeniu zapoznasz się z podstawami języka, a w kolejnych rozdziałach poszerzysz wiedzę o bardziej zaawansowane zagadnienia. Podręcznik wypełniony ponad setką listingów z kodem źródłowym programów sprawi, że będziesz mógł stworzyć działający kod w języku Objective-C praktycznie w każdej sytuacji.

W trakcie lektury dowiesz się, jak zarządzać pamięcią, korzystać ze wzorców oraz wykonywać operacje na ciągach znaków, liczbach i kolekcjach. Ponadto sprawdzisz, jak w Objective-C korzystać z plików, wątków i dostępu do sieci. Poświęć chwilę tej książce, a już wkrótce zaczniesz tworzyć zaawansowane oprogramowanie w Objective-C!

Sprawdź:

  • jak rozpocząć przygodę z Objective-C
  • jak zarządzać pamięcią
  • jak tworzyć aplikacje wielowątkowe
  • jak debugować kod

Twój przewodnik do pierwszej aplikacji w Objective-C.

Rozdziały:

Rozdział 1. Filozofia Objective-C (15)

  • Model obiektowy (15)
  • Opowieść o dwóch systemach typów (17)
  • C to Objective-C (17)
  • Język i biblioteka (18)
  • Historia Objective-C (20)
  • Wieloplatformowość (22)
  • Kompilowanie programów napisanych w Objective-C (23)

Rozdział 2. Elementarz Objective-C (25)

  • Deklarowanie typów w Objective-C (26)
  • Wysyłanie wiadomości (28)
  • Selektory (30)
  • Deklarowanie klas (31)
  • Protokoły (35)
  • Dodawanie metod do istniejącej klasy (36)
  • Nieformalne protokoły (38)
  • Generowanie metod przy użyciu zadeklarowanych właściwości (38)
  • Słowa kluczowe self, _cmd i super (42)
  • Wskaźnik isa (44)
  • Inicjalizowanie klas (46)
  • Kodowanie typów (47)
  • Używanie bloków (49)

Rozdział 3. Zarządzanie pamięcią (51)

  • Zajmowanie i zwalnianie pamięci (51)
  • Przypisywanie do zmiennych instancyjnych (52)
  • Automatyczne zliczanie referencji (53)
  • Zwracanie obiektów przez argumenty będące wskaźnikami (54)
  • Unikanie cykli pozyskanych referencji (56)
  • Migracja do ARC (57)
  • Pule automatycznego zwalniania pamięci (59)
  • Konstruktory automatycznie zwalniające pamięć (61)
  • Automatyczne zwalnianie obiektów w akcesoriach (61)
  • Wsparcie dla automatycznego odśmiecania kolekcji (62)
  • Współpraca z C (64)
  • Niszczenie obiektów (65)
  • Słabe referencje (66)
  • Alokowanie skanowanej pamięci (68)

Rozdział 4. Najważniejsze wzorce w Objective-C (71)

  • Dwufazowe tworzenie obiektów (71)
  • Kopiowanie obiektów (72)
  • Archiwizowanie obiektów (74)
  • Tworzenie wyznaczonych inicjalizatorów (76)
  • Singleton (77)
  • Delegowanie (79)
  • Budowanie fasad (80)
  • Tworzenie klastrów klas (81)
  • Pętla wykonania (83)

Rozdział 5. Liczby (85)

  • Przechowywanie liczb w kolekcjach (86)
  • Arytmetyka liczb dziesiętnych (88)
  • Konwersje między ciągami znakowymi i liczbami (90)
  • Odczytywanie liczb z ciągów znakowych (91)

Rozdział 6. Operacje na ciągach znakowych (93)

  • Tworzenie stałych ciągów znakowych (94)
  • Porównywanie ciągów znakowych (94)
  • Przetwarzanie ciągu znakowego litera po literze (96)
  • Zmiana kodowania ciągów znakowych (98)
  • Przycinanie ciągów znakowych (100)
  • Dzielenie ciągów znakowych (101)
  • Kopiowanie ciągów znakowych (101)
  • Tworzenie ciągów znakowych z szablonów (103)
  • Dopasowywanie wzorców do ciągów znakowych (105)
  • Przechowywanie tekstu z formatowaniem (106)

Rozdział 7. Kolekcje (109)

  • Używanie tablic (110)
  • Kontrolowanie indeksów (111)
  • Przechowywanie nieuporządkowanych grup obiektów (112)
  • Tworzenie słownika (113)
  • Iterowanie po kolekcji (114)
  • Wyszukiwanie obiektu w kolekcji (116)
  • Dziedziczenie z kolekcji (118)
  • Przechowywanie obiektów Objective-C w kolekcjach C++ (120)

Rozdział 8. Data i czas (123)

  • Odczytywanie aktualnej daty (123)
  • Przygotowanie dat do wyświetlenia (124)
  • Zliczanie upływającego czasu (126)
  • Odczytywanie dat z ciągów znakowych (126)
  • Zdarzenia stopera (127)

Rozdział 9. Listy właściwości (129)

  • Przechowywanie kolekcji w listach właściwości (130)
  • Odczytywanie danych z listy właściwości (131)
  • Zmiana formatu list właściwości (133)
  • JSON (134)
  • Przechowywanie ustawień (135)
  • Przechowywanie dowolnych obiektów w systemie ustawień (138)

Rozdział 10. Interakcja ze środowiskiem (141)

  • Pobieranie wartości środowiskowych (141)
  • Przetwarzanie argumentów z linii komend (142)
  • Ustawienia regionalne użytkownika (144)
  • Nagłe zakończenie programu (145)

Rozdział 11. Kodowanie klucz-wartość (147)

  • Dostęp do wartości poprzez klucz (147)
  • Uzyskiwanie zgodności z KVC (148)
  • Ścieżki do klucza (151)
  • Obserwowanie kluczy (152)
  • Uzyskiwanie zgodności z KVO (153)

Rozdział 12. Obsługa błędów (155)

  • Różnice w implementacji wyjątków (156)
  • Rzucanie i łapanie wyjątków (157)
  • Obiekty wyjątków (159)
  • Zunifikowany model wyjątków (160)
  • Wyjątki a zarządzanie pamięcią (161)
  • Przekazywanie delegat z błędami (162)
  • Zwracanie informacji o błędzie (163)
  • NSError (164)

Rozdział 13. Dostęp do katalogów i plików (167)

  • Odczytywanie pliku (167)
  • Przenoszenie i kopiowanie plików (169)
  • Pobieranie atrybutów pliku (170)
  • Modyfikacja ścieżek (171)
  • Sprawdzanie, czy plik lub katalog istnieje (172)
  • Praca z pakietami (173)
  • Odszukiwanie plików w lokacjach systemowych (175)

Rozdział 14. Wątki (179)

  • Tworzenie wątków (179)
  • Ustawianie priorytetu wątku (180)
  • Synchronizowanie wątków (182)
  • Przechowywanie danych specyficznych dla danego wątku (183)
  • Oczekiwanie na prawdziwość warunku (185)

Rozdział 15. Bloki i Grand Central (189)

  • Wiązanie zmiennych z blokami (189)
  • Zarządzanie pamięcią a bloki (192)
  • Wykonywanie czynności w tle (194)
  • Tworzenie własnych kolejek pracy (196)

Rozdział 16. Powiadomienia (199)

  • Żądanie powiadomień (199)
  • Wysyłanie powiadomień (201)
  • Kolejkowanie powiadomień (201)
  • Przesyłanie powiadomień między aplikacjami (202)

Rozdział 17. Sieć (205)

  • Wykorzystywanie obudowanych socketów z języka C (205)
  • Łączenie się z serwerami (207)
  • Przesyłanie obiektów przez sieć (208)
  • Wyszukiwanie węzłów równoległych (210)
  • Wczytywanie danych spod adresu URL (212)

Rozdział 18. Debugowanie Objective-C (215)

  • Inspekcja obiektów (215)
  • Rozpoznawanie problemów z pamięcią (217)
  • Obserwowanie wyjątków (218)
  • Asercje (220)
  • Zapisywanie wiadomości o błędach (221)

Rozdział 19. Środowisko uruchomieniowe Objective-C (223)

  • Wysyłanie wiadomości na podstawie nazwy (223)
  • Odszukiwanie klas według nazwy (224)
  • Sprawdzanie, czy obiekt posiada daną metodę (225)
  • Przekierowywanie wiadomości (227)
  • Odszukiwanie klas (228)
  • Inspekcja klas (229)
  • Tworzenie nowych klas (231)
  • Dodawanie nowych zmiennych instancyjnych (232)
Objective-C Leksykon profesjonalisty
Tytuł książki: "Objective-C Leksykon profesjonalisty"
Autor: David Chisnall
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Objective-C Leksykon profesjonalisty”, kupili także:
<b>Poradnik mechatronika</b>, <font color="navy">Gregor Haberle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Poradnik mechatronika, Gregor Haberle, Wydawnictwo REA
<b>Fotografia produktowa</b>, <font color="navy">Eberhard Schuy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotografia produktowa, Eberhard Schuy, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Android Receptury</b>, <font color="navy">Ian F. Darwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Receptury, Ian F. Darwin, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych</b>, <font color="navy">Grzegorz Dudek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych, Grzegorz Dudek, Wydawnictwo EXIT
<b>Mięśnie brzucha Atlas ćwiczeń</b>, <font color="navy">Frederic Delavier, Michael Gundill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Mięśnie brzucha Atlas ćwiczeń, Frederic Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo PZWL
<b>Podstawy biotechnologii</b>, <font color="navy">Colin Ratledge, Bjørn Kristiansen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy biotechnologii, Colin Ratledge, Bjørn Kristiansen, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery PIC16F Przykłady w C dla początkujących

Mikrokontrolery PIC16F Przykłady w C dla początkujących

75.00zł
60.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami