Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2

Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2

59.00zł
47.79zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u 34.90zł 26.18zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Tytuł: Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Autor: Jason Rodriguez
ISBN: 978-83-283-0532-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł


Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.

W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii — testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.

Dzięki tej książce:
• zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail
• stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia
• zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii
• poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych
• zdobędziesz nowych klientów

Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii.

Spis treści:

Wstęp (07)

Mechanika e-maili HTML (13)
Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.

Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)
Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.

Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)
Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.

Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)
Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.

Następny krok (109)
Źródła (113)
Skorowidz (123)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Tytuł książki: "Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u"
Autor: Jason Rodriguez
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u”, kupili także:

Wybrane metody planowania optymalnych trajektorii robotów manipulacyjnych, Mirosław Galicki, Wydawnictwo WNT

Przesuwanie granic Wszechstronny trening siłowy bez sprzętu, Al Kavadlo, Wydawnictwo AHA

Innowacyjna bankowość internetowa Bank Web 2.0, Elżbieta Guzek, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Poduszki gazowe i napinacze pasów, Uwe Rokosch, Wydawnictwo WKiŁ

Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia, Nick Bostrom, Wydawnictwo Helion

Miłość i inne konflikty, Werner Troxler, Wydawnictwo Onepress

Historia architektury, Denna Jones, David Company, Wydawnictwo Arkady

Windows 10 Instalacja zabezpieczanie optymalizacja 51 porad i trików, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Czy mężczyźni naprawdę wolą blondynki, Jena Pincott, Wydawnictwo Rebis

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami