Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u 34.90zł 26.18zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Tytuł: Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Autor: Jason Rodriguez
ISBN: 978-83-283-0532-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł


Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.

W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii — testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.

Dzięki tej książce:
• zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail
• stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia
• zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii
• poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych
• zdobędziesz nowych klientów

Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii.

Spis treści:

Wstęp (07)

Mechanika e-maili HTML (13)
Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.

Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)
Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.

Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)
Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.

Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)
Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.

Następny krok (109)
Źródła (113)
Skorowidz (123)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Tytuł książki: "Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u"
Autor: Jason Rodriguez
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u”, kupili także:

Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi, James Borg, Wydawnictwo PWE

Diagnostyka procesów Modele Metody sztucznej inteligencji Zastosowania, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych, Jerzy Kazimierz Szlendak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Biofizyka molekularna Zjawiska Instrumenty Modelowanie, Genowefa Ślósarek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, Robert S. Kaplan, David P. Norton, Wydawnictwo Naukowe PWN

AIX, PowerVM - UNIX, wirtualizacja, bezpieczeństwo. Podręcznik administratora, Sebastian Biedroń, Wydawnictwo Helion

Maszyny i urządzenia górnicze Część 2, Stefan Wyciszczok, Wydawnictwo REA

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Hydraulika urządzeń uzdatniania wody, Grabarczyk Czesław, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami