Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik matematyczny Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik matematyczny Słownik podręczny

39.00zł
31.59zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u 34.90zł 26.18zł
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Tytuł: Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Autor: Jason Rodriguez
ISBN: 978-83-283-0532-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł


Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.

W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii — testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.

Dzięki tej książce:
• zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail
• stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia
• zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii
• poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych
• zdobędziesz nowych klientów

Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii.

Spis treści:

Wstęp (07)

Mechanika e-maili HTML (13)
Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.

Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)
Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.

Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)
Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.

Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)
Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.

Następny krok (109)
Źródła (113)
Skorowidz (123)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Tytuł książki: "Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u"
Autor: Jason Rodriguez
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u”, kupili także:

Renault Megane modele 1999-2002, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1984-1989, Wojciech Połomski, Wydawnictwo WKiŁ

Maszynoznawstwo WSiP, Jan Kijewski, Andrzej Miller, Kazimierz Pawlicki, Tadeusz Szolc, Wydawnictwo WSiP

Nowoczesne konstrukcje w budownictwie ogólnym, Zbigniew Mielczarek, Wydawnictwo Arkady

Czym jest projektowanie wystaw? Podręcznik projektowania, Jan Lorenc, Lee Skolnick, Craig Berger, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci, Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski, Wydawnictwo Helion

Ustawa o prawach konsumenta Umowy zawierane przez internet, Aleksandra Płucienik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Procesory DSP w przykładach, Henryk A. Kowalski, Wydawnictwo BTC

Rynki instrumenty i instytucje finansowe Wydanie II, Jan Czekaj, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami