Tytuł: | Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2 | Autor: | Charles M. Futrell | ISBN: | 978-83-264-1190-8 | Ilość stron: | 664 | Data wydania: | 06/2011 (wydanie 2) | Oprawa: | Twarda | Format: | 21.5x30.5cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 159.00zł |
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych.
W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.
Jest to jeden z najbardziej popularnych podręczników tej dziedziny, nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Przetłumaczony został na kilka języków. Za oceanem jest to już jedenaste, a w Polsce drugie wydanie.
Różni się ono od poprzedniego wieloma nowymi elementami ułatwiającymi poznanie tematu. • Każdy rozdział rozpoczyna Problem - jeden z wielu, z którymi styka się każdy sprzedawca - a kończy Rozwiązanie problemu. • Ramki Jak sprzedawać prezentują nowatorskie metody sprzedawania produktów. • Pod nagłówkiem Problem etyczny omawiane są dylematy etyczne, z którymi mają do czynienia sprzedawcy w swojej pracy. • Studia przypadków pokazują efekty zastosowania koncepcji przedstawionych w książce w rzeczywistych sytuacjach. • Krzyżówki, zarazem bawiąc i ucząc, pomagają utrwalić najważniejsze pojęcia.
Adresaci: Książka jest przeznaczona dla osób doskonalących się w zawodzie sprzedawcy, dyrektorów i pracowników działów handlowych przedsiębiorstw, szkoleniowców oraz wykładowców i studentów.
Rozdziały:
Część I Zawód sprzedawcy Rozdział 1 Profesjonalny sprzedawca Rozdział 2 Najpierw etyka, potem relacje z klientem
Część II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej Rozdział 3 Psychologia sprzedaży: dlaczego ludzie kupują? Rozdział 4 Komunikacja podstawą tworzenia relacji Rozdział 5 Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii
Część III Proces sprzedaży relacyjnej Rozdział 6 Poszukiwanie potencjalnych klientów Rozdział 7 Planowanie rozmowy z klientem Rozdział 8 Wybór metody prezentacji Rozdział 9 Strategia rozpoczęcia prezentacji Rozdział 10 Elementy prezentacji Rozdział 11 Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta Rozdział 12 Zamknięcie sprzedaży to początek relacji Rozdział 13 Obsługa i kontynuacja sprzedaży
Część IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży Rozdział 14 Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży
Dodatek A Odgrywanie ról charakterystycznych dla procesu sprzedaży Dodatek B Ćwiczenia w sprzedaży osobistej Dodatek C Sprzedaż globalna
Słownik terminów z zakresu sprzedaży
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2 --- Pozycja niedostępna.---
|