Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ogrzewanie domów z zastosowaniem pomp ciepła

Ogrzewanie domów z zastosowaniem pomp ciepła

52.50zł
39.38zł
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2 159.00zł
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2

Tytuł: Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
Autor: Charles M. Futrell
ISBN: 978-83-264-1190-8
Ilość stron: 664
Data wydania: 06/2011 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 21.5x30.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 159.00zł


Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych.

W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.

Jest to jeden z najbardziej popularnych podręczników tej dziedziny, nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Przetłumaczony został na kilka języków. Za oceanem jest to już jedenaste, a w Polsce drugie wydanie.

Różni się ono od poprzedniego wieloma nowymi elementami ułatwiającymi poznanie tematu.
• Każdy rozdział rozpoczyna Problem - jeden z wielu, z którymi styka się każdy sprzedawca - a kończy Rozwiązanie problemu.
• Ramki Jak sprzedawać prezentują nowatorskie metody sprzedawania produktów.
• Pod nagłówkiem Problem etyczny omawiane są dylematy etyczne, z którymi mają do czynienia sprzedawcy w swojej pracy.
• Studia przypadków pokazują efekty zastosowania koncepcji przedstawionych w książce w rzeczywistych sytuacjach.
• Krzyżówki, zarazem bawiąc i ucząc, pomagają utrwalić najważniejsze pojęcia.

Adresaci: Książka jest przeznaczona dla osób doskonalących się w zawodzie sprzedawcy, dyrektorów i pracowników działów handlowych przedsiębiorstw, szkoleniowców oraz wykładowców i studentów.

Rozdziały:

Część I Zawód sprzedawcy
Rozdział 1 Profesjonalny sprzedawca
Rozdział 2 Najpierw etyka, potem relacje z klientem

Część II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej
Rozdział 3 Psychologia sprzedaży: dlaczego ludzie kupują?
Rozdział 4 Komunikacja podstawą tworzenia relacji
Rozdział 5 Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii

Część III Proces sprzedaży relacyjnej
Rozdział 6 Poszukiwanie potencjalnych klientów
Rozdział 7 Planowanie rozmowy z klientem
Rozdział 8 Wybór metody prezentacji
Rozdział 9 Strategia rozpoczęcia prezentacji
Rozdział 10 Elementy prezentacji
Rozdział 11 Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta
Rozdział 12 Zamknięcie sprzedaży to początek relacji
Rozdział 13 Obsługa i kontynuacja sprzedaży

Część IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży
Rozdział 14 Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży

Dodatek A Odgrywanie ról charakterystycznych dla procesu sprzedaży
Dodatek B Ćwiczenia w sprzedaży osobistej
Dodatek C Sprzedaż globalna

Słownik terminów z zakresu sprzedaży

Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Abduzeedo Inspirujący przewodnik po świecie grafiki</b>, <font color="navy">Fábio Sasso</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Abduzeedo Inspirujący przewodnik po świecie grafiki, Fábio Sasso, Wydawnictwo HELION
<b>Biznesplan po polsku Wydanie 2</b>, <font color="navy">Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Biznesplan po polsku Wydanie 2, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Opowieści w obiektywie Świat okiem Vincenta Laforeta</b>, <font color="navy">Vincent Laforet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Opowieści w obiektywie Świat okiem Vincenta Laforeta, Vincent Laforet, Wydawnictwo HELION
<b>Wstęp do chemii koordynacyjnej</b>, <font color="navy">Maria Cieślak-Golonka, Jan Starosta, Marek Wasielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do chemii koordynacyjnej, Maria Cieślak-Golonka, Jan Starosta, Marek Wasielewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa Grafika komputerowa dla dzieci</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa Grafika komputerowa dla dzieci, Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podstawy analizy środowiskowej wyrobów i obiektów</b>, <font color="navy">Jan Górzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy analizy środowiskowej wyrobów i obiektów, Jan Górzyński, Wydawnictwo WNT
<b>Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych</b>, <font color="navy">Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych, Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak, Wydawnictwo Difin
<b>Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji</b>, <font color="navy">Kesra Nermend</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji, Kesra Nermend, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dance, sing, love. Miłosny układ</b>, <font color="navy">Layla Wheldon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Dance, sing, love. Miłosny układ, Layla Wheldon, Wydawnictwo Editio
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Matematyka
Podstawy matematyki dla ekonomistów Wydanie II

Podstawy matematyki dla ekonomistów Wydanie II

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami