Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych Przewodnik praktyczny Wydanie V

Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych Przewodnik praktyczny Wydanie V

49.00zł
36.26zł
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2 159.00zł
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2

Tytuł: Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
Autor: Charles M. Futrell
ISBN: 978-83-264-1190-8
Ilość stron: 664
Data wydania: 06/2011 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 21.5x30.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 159.00zł


Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych.

W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.

Jest to jeden z najbardziej popularnych podręczników tej dziedziny, nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Przetłumaczony został na kilka języków. Za oceanem jest to już jedenaste, a w Polsce drugie wydanie.

Różni się ono od poprzedniego wieloma nowymi elementami ułatwiającymi poznanie tematu.
• Każdy rozdział rozpoczyna Problem - jeden z wielu, z którymi styka się każdy sprzedawca - a kończy Rozwiązanie problemu.
• Ramki Jak sprzedawać prezentują nowatorskie metody sprzedawania produktów.
• Pod nagłówkiem Problem etyczny omawiane są dylematy etyczne, z którymi mają do czynienia sprzedawcy w swojej pracy.
• Studia przypadków pokazują efekty zastosowania koncepcji przedstawionych w książce w rzeczywistych sytuacjach.
• Krzyżówki, zarazem bawiąc i ucząc, pomagają utrwalić najważniejsze pojęcia.

Adresaci: Książka jest przeznaczona dla osób doskonalących się w zawodzie sprzedawcy, dyrektorów i pracowników działów handlowych przedsiębiorstw, szkoleniowców oraz wykładowców i studentów.

Rozdziały:

Część I Zawód sprzedawcy
Rozdział 1 Profesjonalny sprzedawca
Rozdział 2 Najpierw etyka, potem relacje z klientem

Część II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej
Rozdział 3 Psychologia sprzedaży: dlaczego ludzie kupują?
Rozdział 4 Komunikacja podstawą tworzenia relacji
Rozdział 5 Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii

Część III Proces sprzedaży relacyjnej
Rozdział 6 Poszukiwanie potencjalnych klientów
Rozdział 7 Planowanie rozmowy z klientem
Rozdział 8 Wybór metody prezentacji
Rozdział 9 Strategia rozpoczęcia prezentacji
Rozdział 10 Elementy prezentacji
Rozdział 11 Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta
Rozdział 12 Zamknięcie sprzedaży to początek relacji
Rozdział 13 Obsługa i kontynuacja sprzedaży

Część IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży
Rozdział 14 Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży

Dodatek A Odgrywanie ról charakterystycznych dla procesu sprzedaży
Dodatek B Ćwiczenia w sprzedaży osobistej
Dodatek C Sprzedaż globalna

Słownik terminów z zakresu sprzedaży

Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Instrukcja kontroli dokumentów Książka z suplementem elektronicznym</b>, <font color="navy">Irena Majsterkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Instrukcja kontroli dokumentów Książka z suplementem elektronicznym, Irena Majsterkiewicz, Wydawnictwo ODDK
<b>Nigdy więcej spóźnień! Przez punktualność do sukcesu</b>, <font color="navy">Diana DeLonzor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nigdy więcej spóźnień! Przez punktualność do sukcesu, Diana DeLonzor, Wydawnictwo Onepress
<b>LINQ to Objects w C# 4.0</b>, <font color="navy">Troy Magennis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
LINQ to Objects w C# 4.0, Troy Magennis, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografia kulinarna dla blogerów</b>, <font color="navy">Matt Armendariz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia kulinarna dla blogerów, Matt Armendariz, Wydawnictwo HELION
<b>Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków</b>, <font color="navy">Jarek Szczepański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków, Jarek Szczepański, Wydawnictwo Onepress
<b>Elementy urządzenia i układy automatyki</b>, <font color="navy">Jerzy Kostro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Elementy urządzenia i układy automatyki, Jerzy Kostro, Wydawnictwo WSiP
<b>Elementy rachunku wariacyjnego</b>, <font color="navy">Radosław Grzymkowski, Jan Pochciał</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Elementy rachunku wariacyjnego, Radosław Grzymkowski, Jan Pochciał, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Bezpieczeństwo pracy w przedsiębiorstwie samochodowym</b>, <font color="navy">Dariusz Stępniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Bezpieczeństwo pracy w przedsiębiorstwie samochodowym, Dariusz Stępniewski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Konfigurowanie urządzeń sieciowych Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.13.2</b>, <font color="navy">Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Konfigurowanie urządzeń sieciowych Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.13.2, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Vademecum Administratora Windows Server 2012

Vademecum Administratora Windows Server 2012

81.90zł
65.52zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami