Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce

Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce

58.00zł
46.40zł
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2 159.00zł
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2

Tytuł: Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
Autor: Charles M. Futrell
ISBN: 978-83-264-1190-8
Ilość stron: 664
Data wydania: 06/2011 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 21.5x30.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 159.00zł


Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych.

W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.

Jest to jeden z najbardziej popularnych podręczników tej dziedziny, nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Przetłumaczony został na kilka języków. Za oceanem jest to już jedenaste, a w Polsce drugie wydanie.

Różni się ono od poprzedniego wieloma nowymi elementami ułatwiającymi poznanie tematu.
• Każdy rozdział rozpoczyna Problem - jeden z wielu, z którymi styka się każdy sprzedawca - a kończy Rozwiązanie problemu.
• Ramki Jak sprzedawać prezentują nowatorskie metody sprzedawania produktów.
• Pod nagłówkiem Problem etyczny omawiane są dylematy etyczne, z którymi mają do czynienia sprzedawcy w swojej pracy.
• Studia przypadków pokazują efekty zastosowania koncepcji przedstawionych w książce w rzeczywistych sytuacjach.
• Krzyżówki, zarazem bawiąc i ucząc, pomagają utrwalić najważniejsze pojęcia.

Adresaci: Książka jest przeznaczona dla osób doskonalących się w zawodzie sprzedawcy, dyrektorów i pracowników działów handlowych przedsiębiorstw, szkoleniowców oraz wykładowców i studentów.

Rozdziały:

Część I Zawód sprzedawcy
Rozdział 1 Profesjonalny sprzedawca
Rozdział 2 Najpierw etyka, potem relacje z klientem

Część II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej
Rozdział 3 Psychologia sprzedaży: dlaczego ludzie kupują?
Rozdział 4 Komunikacja podstawą tworzenia relacji
Rozdział 5 Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii

Część III Proces sprzedaży relacyjnej
Rozdział 6 Poszukiwanie potencjalnych klientów
Rozdział 7 Planowanie rozmowy z klientem
Rozdział 8 Wybór metody prezentacji
Rozdział 9 Strategia rozpoczęcia prezentacji
Rozdział 10 Elementy prezentacji
Rozdział 11 Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta
Rozdział 12 Zamknięcie sprzedaży to początek relacji
Rozdział 13 Obsługa i kontynuacja sprzedaży

Część IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży
Rozdział 14 Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży

Dodatek A Odgrywanie ról charakterystycznych dla procesu sprzedaży
Dodatek B Ćwiczenia w sprzedaży osobistej
Dodatek C Sprzedaż globalna

Słownik terminów z zakresu sprzedaży

Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Metalowe materiały inżynierskie</b>, <font color="navy">Leszek A. Dobrzański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metalowe materiały inżynierskie, Leszek A. Dobrzański, Wydawnictwo WNT
<b>Encyklopedia samochodów terenowych</b>, <font color="navy">Jiri Fiala</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Encyklopedia samochodów terenowych, Jiri Fiala, Wydawnictwo Bellona
<b>Podręcznik ilustrowania mody</b>, <font color="navy">Maite Lafuente</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podręcznik ilustrowania mody, Maite Lafuente, Wydawnictwo Arkady
<b>Kurs kadry i płace Sage Symfonia 2015 + CD</b>, <font color="navy">Magdalena Chomuszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kurs kadry i płace Sage Symfonia 2015 + CD, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mathcad w algorytmach</b>, <font color="navy">Witold Paleczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Mathcad w algorytmach, Witold Paleczek, Wydawnictwo EXIT
<b>Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT</b>, <font color="navy">Katarzyna Osiekowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT, Katarzyna Osiekowicz, Wydawnictwo Difin
<b>Rynek finansowy i jego mechanizmy Podstawy teorii i praktyki Wydanie 5</b>, <font color="navy">Wiesław Dębski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rynek finansowy i jego mechanizmy Podstawy teorii i praktyki Wydanie 5, Wiesław Dębski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>NLP w biznesie Techniki skutecznego przekonywania Wydanie 2</b>, <font color="navy">Sue Knight</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
NLP w biznesie Techniki skutecznego przekonywania Wydanie 2, Sue Knight, Wydawnictwo Onepress
<b>Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD</b>, <font color="navy">Jan Wawrzyńczyk, Halina Bartwicka, Valentina Kulpina, Eliza Małek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD, Jan Wawrzyńczyk, Halina Bartwicka, Valentina Kulpina, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Odnawialne źródła energii Rolnicze surowce energetyczne

Odnawialne źródła energii Rolnicze surowce energetyczne

78.00zł
66.30zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

wtorek, 21 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami