Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2 159.00zł
Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2

Tytuł: Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
Autor: Charles M. Futrell
ISBN: 978-83-264-1190-8
Ilość stron: 664
Data wydania: 06/2011 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 21.5x30.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 159.00zł


Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych.

W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.

Jest to jeden z najbardziej popularnych podręczników tej dziedziny, nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Przetłumaczony został na kilka języków. Za oceanem jest to już jedenaste, a w Polsce drugie wydanie.

Różni się ono od poprzedniego wieloma nowymi elementami ułatwiającymi poznanie tematu.
• Każdy rozdział rozpoczyna Problem - jeden z wielu, z którymi styka się każdy sprzedawca - a kończy Rozwiązanie problemu.
• Ramki Jak sprzedawać prezentują nowatorskie metody sprzedawania produktów.
• Pod nagłówkiem Problem etyczny omawiane są dylematy etyczne, z którymi mają do czynienia sprzedawcy w swojej pracy.
• Studia przypadków pokazują efekty zastosowania koncepcji przedstawionych w książce w rzeczywistych sytuacjach.
• Krzyżówki, zarazem bawiąc i ucząc, pomagają utrwalić najważniejsze pojęcia.

Adresaci: Książka jest przeznaczona dla osób doskonalących się w zawodzie sprzedawcy, dyrektorów i pracowników działów handlowych przedsiębiorstw, szkoleniowców oraz wykładowców i studentów.

Rozdziały:

Część I Zawód sprzedawcy
Rozdział 1 Profesjonalny sprzedawca
Rozdział 2 Najpierw etyka, potem relacje z klientem

Część II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej
Rozdział 3 Psychologia sprzedaży: dlaczego ludzie kupują?
Rozdział 4 Komunikacja podstawą tworzenia relacji
Rozdział 5 Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii

Część III Proces sprzedaży relacyjnej
Rozdział 6 Poszukiwanie potencjalnych klientów
Rozdział 7 Planowanie rozmowy z klientem
Rozdział 8 Wybór metody prezentacji
Rozdział 9 Strategia rozpoczęcia prezentacji
Rozdział 10 Elementy prezentacji
Rozdział 11 Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta
Rozdział 12 Zamknięcie sprzedaży to początek relacji
Rozdział 13 Obsługa i kontynuacja sprzedaży

Część IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży
Rozdział 14 Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży

Dodatek A Odgrywanie ról charakterystycznych dla procesu sprzedaży
Dodatek B Ćwiczenia w sprzedaży osobistej
Dodatek C Sprzedaż globalna

Słownik terminów z zakresu sprzedaży

Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne techniki sprzedaży Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem Wydanie 2”, kupili także:

Piękno ciała, Leszek Pokrywka , Milan Cabrić, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kosztorysowanie i normowanie w budownictwie Podręcznik Wydanie 6, Zdzisław Kowalczyk, Jacek Zabielski, Wydawnictwo WSiP

Motywacja bez zadyszki. Jak pokonywać przeciwności i osiągać cele w zgodzie ze sobą, Jadwiga Korzeniewska, Wydawnictwo Onepress

Programista szuka pracy. Kulisy rekrutacji w branży IT. Wydanie III, John Mongan, Noah Kindler, Eric Giguere, Wydawnictwo Helion

0x80 zadań z C i C++, Przemysław Koprowski, Wydawnictwo EXIT

Multimedia w biznesie i zarządzaniu, Leszek Kiełtyka, Wydawnictwo Difin
<b>Dachy Zasady kształtowania i utrzymywania</b>, <font color="navy">Dariusz Bajno</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dachy Zasady kształtowania i utrzymywania, Dariusz Bajno, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji, Kesra Nermend, Wydawnictwo Naukowe PWN

Flash CS3 Professional PL Techniki zaawansowane Klatka po klatce, Russell Chun, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami