Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C++ » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Nowoczesne projektowanie w C++ Uogólnione implementacje wzorców projektowych 69.00zł
Nowoczesne projektowanie w C++ Uogólnione implementacje wzorców projektowych

Tytuł: Nowoczesne projektowanie w C++ Uogólnione implementacje wzorców projektowych
Autor: Andrei Alexandrescu
ISBN: 978-83-246-3301-2
Ilość stron: 352
Data wydania: 07/2011
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł


Język C++ jest obecny na rynku już niemal trzydzieści lat, a jednak nadal świetnie spełnia swoje zadania. Jest powszechnie używany, a wręcz niezastąpiony w wielu dziedzinach programowania.

Wszędzie tam, gdzie potrzebna jest najwyższa wydajność oraz pełna kontrola nad zasobami i przebiegiem programu, sprawdza się wyśmienicie. Wystarczy odrobina chęci, dobry podręcznik i trochę czasu, aby wykorzystać pełną moc C++ w nowoczesnych technikach programowania.

Książkę, która Ci w tym pomoże, trzymasz właśnie w rękach. Czy znajdziesz czas i ochotę, aby zgłębić zawartą w niej wiedzę? Gwarantujemy, że warto! W trakcie lektury dowiesz się, jak zaimplementować w C++ najpopularniejsze wzorce projektowe. Dzięki nim błyskawicznie oprogramujesz typowe rozwiązania.

Nauczysz się tworzyć dokładnie jedną instancję obiektu oraz zobaczysz, jak korzystać z fabryki obiektów czy inteligentnych wskaźników. Ponadto zapoznasz się z technikami projektowania klas, asercjami w trakcie kompilacji oraz uogólnionymi funktorami. Dzięki tej książce poczujesz na nowo satysfakcję z pisania programów w języku C++!

  • Projektowanie klas
  • Asercje czasu kompilacji
  • Listy typów
  • Alokowanie małych obiektów
  • Funktory uogólnione
  • Inteligentne wskaźniki
  • Fabryka obiektów i fabryka abstrakcyjna
  • Tworzenie dokładnie jednego obiektu - wzorzec singleton
  • Multimetody

Czerp satysfakcję z korzystania z nowoczesnych technik programowania w C++.

Rozdziały:

I: Techniki (21)

1. Klasy konfigurowane wytycznymi (23)

  • 1.1. Projektowanie oprogramowania - klęska urodzaju? (23)
  • 1.2. Porażka interfejsu "wszechstronnego" (24)
  • 1.3. Ratunek w wielodziedziczeniu? (26)
  • 1.4. Zalety szablonów (26)
  • 1.5. Wytyczne i klasy wytycznych (28)
  • 1.6. Wytyczne rozszerzone (32)
  • 1.7. Destruktory klas wytycznych (33)
  • 1.8. Elementy opcjonalne w konkretyzacji częściowej (34)
  • 1.9. Łączenie klas wytycznych (35)
  • 1.10. Klasy wytycznych a konfigurowanie struktury (37)
  • 1.11. Wytyczne zgodne i niezgodne (38)
  • 1.12. Dekompozycja klas na wytyczne (40)
  • 1.13. Podsumowanie (42)

2. Techniki (43)

  • 2.1. Asercje statyczne (44)
  • 2.2. Częściowa specjalizacja szablonu (46)
  • 2.3. Klasy lokalne (48)
  • 2.4. Mapowanie stałych na typy (49)
  • 2.5. Odwzorowanie typu na typ (52)
  • 2.6. Wybór typu (53)
  • 2.7. Statyczne wykrywanie dziedziczenia i możliwości konwersji (55)
  • 2.8. TypeInfo (58)
  • 2.9. NullType i EmptyType (60)
  • 2.10. Cechy typów (61)
  • 2.11. Podsumowanie (68)

3. Listy typów (71)

  • 3.1. Listy typów - do czego? (71)
  • 3.2. Definiowanie list typów (73)
  • 3.3. Liniowe tworzenie list typów (75)
  • 3.4. Obliczanie długości listy (76)
  • 3.5. Przygrywka (77)
  • 3.6. Dostęp swobodny (indeksowany) (77)
  • 3.7. Przeszukiwanie list typów (79)
  • 3.8. Dopisywanie do listy typów (80)
  • 3.9. Usuwanie typu z listy (81)
  • 3.10. Usuwanie duplikatów (82)
  • 3.11. Zastępowanie elementu na liście typów (83)
  • 3.12. Częściowe porządkowanie listy typów (84)
  • 3.13. Generowanie klas z list typów (87)
  • 3.14. Podsumowanie (97)
  • 3.15. Listy typów - na skróty (97)

4. Przydział pamięci dla niewielkich obiektów (101)

  • 4.1. Domyślny alokator pamięci dynamicznej (102)
  • 4.2. Zasada działania alokatora pamięci (102)
  • 4.3. Alokator małych obiektów (104)
  • 4.4. Chunk (105)
  • 4.5. Alokator przydziałów o stałym rozmiarze (108)
  • 4.6. Klasa SmallObjAlocator (112)
  • 4.7. 3 x Tak (113)
  • 4.8. Proste, skomplikowane, a potem znów proste (116)
  • 4.9. Konfigurowanie alokatora (117)
  • 4.10. Podsumowanie (118)
  • 4.11. Alokator małych obiektów - na skróty (119)

II: Komponenty (121)

5. Uogólnione obiekty funkcyjne (123)

  • 5.1. Wzorzec Command (124)
  • 5.2. Wzorzec Command w praktyce (126)
  • 5.3. Byty funkcyjne w C++ (127)
  • 5.4. Szkielet szablonu klasy Functor (129)
  • 5.5. Delegowanie wywołania Functor::operator() (133)
  • 5.6. Funktory (135)
  • 5.7. Raz a dobrze (137)
  • 5.8. Konwersje typów argumentów i wartości zwracanej (139)
  • 5.9. Wskaźniki do metod (140)
  • 5.10. Wiązanie argumentów wywołania (144)
  • 5.11. Żądania skomasowane (147)
  • 5.12. Z życia wzięte (1) - duży koszt delegacji funkcji (147)
  • 5.13. Z życia wzięte (2) - alokacje na stercie (149)
  • 5.14. Szablon Functor w implementacji cofnij-powtórz (150)
  • 5.15. Podsumowanie (151)
  • 5.16. Functor - na skróty (152)

6. Singletony (155)

  • 6.1. Statyczne dane i statyczne funkcje nie czynią singletona (156)
  • 6.2. Podstawowe idiomy C++ dla singletonów (157)
  • 6.3. Wymuszanie unikalności (158)
  • 6.4. Usuwanie singletona (159)
  • 6.5. Problem martwych referencji (162)
  • 6.6. Problem martwych referencji (1) - singleton a la feniks (164)
  • 6.7. Problem martwych referencji (2) - sterowanie żywotnością (167)
  • 6.8. Implementowanie singletonów z żywotnością (169)
  • 6.9. Życie w wielu wątkach (173)
  • 6.10. Podsumowanie doświadczeń (176)
  • 6.11. Stosowanie szablonu SingletonHolder (181)
  • 6.12. Podsumowanie (183)
  • 6.13. Szablon klasy SingletonHolder - na skróty (183)

7. Inteligentne wskaźniki (185)

  • 7.1. Elementarz inteligentnych wskaźników (186)
  • 7.2. Oferta (187)
  • 7.3. Przydział obiektów inteligentnych wskaźników (188)
  • 7.4. Metody inteligentnego wskaźnika (190)
  • 7.5. Strategie zarządzania posiadaniem (191)
  • 7.6. Operator pobrania adresu (199)
  • 7.7. Niejawna konwersja na typ gołego wskaźnika (200)
  • 7.8. Równość i różność (202)
  • 7.9. Porównania porządkujące (207)
  • 7.10. Kontrola i raportowanie o błędach (210)
  • 7.11. Wskaźniki niemodyfikowalne i wskaźniki do wartości niemodyfikowalnych (211)
  • 7.12. Tablice (212)
  • 7.13. Inteligentne wskaźniki a wielowątkowość (213)
  • 7.14. Podsumowanie doświadczeń (217)
  • 7.15. Podsumowanie (223)
  • 7.16. Wskaźniki SmartPtr - na skróty (224)

8. Wytwórnie obiektów (225)

  • 8.1. Przydatność wytwórni obiektów (226)
  • 8.2. Wytwórnie obiektów w C++ - klasy a obiekty (228)
  • 8.3. Implementowanie wytwórni obiektów (229)
  • 8.4. Identyfikatory typu (234)
  • 8.5. Uogólnienie (235)
  • 8.6. Sprostowania (239)
  • 8.7. Wytwórnie klonów (240)
  • 8.8. Stosowanie wytwórni obiektów z innymi komponentami uogólnionymi (243)
  • 8.9. Podsumowanie (244)
  • 8.10. Szablon klasy Factory - na skróty (244)
  • 8.11. Szablon klasy CloneFactory - na skróty (245)

9. Wzorzec Abstract Factory (247)

  • 9.1. Rola wytwórni abstrakcyjnej w architekturze (247)
  • 9.2. Interfejs uogólnionej wytwórni abstrakcyjnej (251)
  • 9.3. Implementacja AbstractFactory (254)
  • 9.4. Implementacja wytwórni abstrakcyjnej z prototypowaniem (256)
  • 9.5. Podsumowanie (261)
  • 9.6. Szablony AbstractFactory i ConcreteFactory - na skróty (262)

10. Wzorzec Visitor (265)

  • 10.1. Elementarz modelu wizytacji (265)
  • 10.2. Przeciążenia i metoda wychwytująca (271)
  • 10.3. Wizytacja acykliczna (273)
  • 10.4. Uogólniona implementacja wzorca Visitor (278)
  • 10.5. Powrót do wizytacji "cyklicznej" (284)
  • 10.6. Wariacje (287)
  • 10.7. Podsumowanie (290)
  • 10.8. Uogólnione komponenty wzorca wizytacji - na skróty (290)

11. Wielometody (293)

  • 11.1. Czym są wielometody? (294)
  • 11.2. Przydatność wielometod (295)
  • 11.3. Podwójne przełączanie - metoda siłowa (296)
  • 11.4. Metoda siłowa w wersji automatyzowanej (298)
  • 11.5. Symetria rozprowadzania metodą siłową (303)
  • 11.6. Rozprowadzanie logarytmiczne (307)
  • 11.7. Symetria w FnDispatcher (312)
  • 11.8. Podwójne rozprowadzanie do funktorów (313)
  • 11.9. Konwertowanie argumentów - statyczne czy dynamiczne? (316)
  • 11.10. Wielometody o stałym czasie rozprowadzania (321)
  • 11.11. BasicDispatcher i BasicFastDispatcher w roli wytycznych (324)
  • 11.12. Naprzód (325)
  • 11.13. Podsumowanie (327)
  • 11.14. Podwójne rozprowadzanie - na skróty (328)

A: Minimalistyczna biblioteka wielowątkowa (333)

  • A.1. Krytyka wielowątkowości (334)
  • A.2. Podejście a la Loki (335)
  • A.3. Operacje niepodzielne na typach całkowitoliczbowych (335)
  • A.4. Muteksy (337)
  • A.5. Semantyka blokowania w programowaniu obiektowym (339)
  • A.6. Opcjonalny modyfikator volatile (341)
  • A.7. Semafory, zdarzenia i inne (342)
  • A.8. Podsumowanie (342)
Nowoczesne projektowanie w C++ Uogólnione implementacje wzorców projektowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne projektowanie w C++ Uogólnione implementacje wzorców projektowych”, kupili także:

Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu, Tomasz Kowalski, Wydawnictwo Helion

Wzorce wyszukiwania Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek, Peter Morville, Jeffery Callender, Wydawnictwo Helion

Współczesny oscyloskop Budowa i pomiary, Andrzej Kamieniecki, Wydawnictwo BTC

Arduino i projekty LEGO Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino, Jon Lazar, Wydawnictwo Promise

Projektowanie hurtowni danych Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami, Chris Todman, Wydawnictwo Helion

Geometria obliczeniowa Algorytmy i zastosowania, M. de Berg, M. van Kreveld, M. Overmars, O. Schwarzkopf, Wydawnictwo WNT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami