Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

39.90zł
29.93zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta 44.90zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Tytuł: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
ISBN: 978-83-01-16459-1
Ilość stron: 214
Data wydania: 10/2010
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.

Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową.

Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Tytuł książki: "Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta"
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta”, kupili także:

Poezja obrazu Nowe spojrzenie na kreatywną fotografię, Chris Orwig, Wydawnictwo GALAKTYKA

Informatyka prawnicza Technologia informacyjna dla prawników i administracji publicznej Wydanie 2, Wojciech Wiewiórowski, Grzegorz Wierczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer

ABC Photoshop CS6/CS6 PL, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo Helion

Stąd do wieczności i z powrotem Poszukiwanie ostatecznej teorii czasu, Sean Carroll, Wydawnictwo Prószyński

ABC Seksualności, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus

Podręcznik projektanta gazet, Tim Harrower, Wydawnictwo Ex-press

Java rozmówki, Timothy R. Fisher, Wydawnictwo Helion

Komputer w domu, P.K. MacBride, Wydawnictwo NAKOM

Podstawy teorii sterowania Wybrane zagadnienia, Włodzimierz Kwiatkowski, Wydawnictwo BEL Studio

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami