Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Praktyczne systemy rekomendacji

Praktyczne systemy rekomendacji

119.00zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta 44.90zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Tytuł: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
ISBN: 978-83-01-16459-1
Ilość stron: 214
Data wydania: 10/2010
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.

Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową.

Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Tytuł książki: "Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta"
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta”, kupili także:

Praktyczne aspekty stosowania ADR w przewozie towarów niebezpiecznych, Michał Kokocińsk, Wydawnictwo SPH Credo

XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe, Jon Duckett, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do statystyki dla przyrodników Wydanie 4, Adam Łomnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Adsorpcja na węglu aktywnym, Roop Chand Bansal, Meenakshi Goyal, Wydawnictwo WNT

Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647, Orin Thomas, John Policelli, Ian McLean, J.C. Mackin, Paul Mancuso, Da, Wydawnictwo Microsoft Press

Rachunkowość podatkowa Zadania, pytania, testy Wydanie 5, Katarzyna Startek, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo C.H. BECK

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4, Matt Edmonds, Wydawnictwo Promise

Pan Wyposażony, Lauren Blakely, Wydawnictwo Editio

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami