Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

42.00zł
34.02zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta 44.90zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Tytuł: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
ISBN: 978-83-01-16459-1
Ilość stron: 214
Data wydania: 10/2010
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.

Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową.

Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Tytuł książki: "Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta"
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta”, kupili także:

Jak inwestować w produkty strukturyzowane, Andreas Blumke, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Świadomy inwestor Odkrywanie ukrytego potencjału spółki, Paweł Zaremba-Śmietański, Wydawnictwo Onepress

Grafika Techniki i materiały Przewodnik, Beth Grabowski, Bill Fick, Wydawnictwo Universitas
<b>Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych</b>, <font color="navy">Michael Lopp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych, Michael Lopp, Wydawnictwo Onepress

Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności, Charles G. (Chuck) Cobb, Wydawnictwo Promise

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców?, Elinor Stutz, Wydawnictwo Onepress

Ujęcia z bliska Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo Helion

Silniki pojazdów samochodowych Podręcznik do nauki zawodu Technik pojazdów samochodowych Mechanik pojazdów samochodowych, Mirosław Karczewski, Leszek Szczęch, Grzegorz Trawiński, Wydawnictwo WSiP

Jak dobierać kolory i tkaniny 180 najlepiej pasujących kompozycji, Anna Starmer, Wydawnictwo Arkady

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami