Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Przewodnik do oznaczania torfów i osadów jeziornych

Przewodnik do oznaczania torfów i osadów jeziornych

69.00zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta 44.90zł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Tytuł: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
ISBN: 978-83-01-16459-1
Ilość stron: 214
Data wydania: 10/2010
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.

Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową.

Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Tytuł książki: "Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta"
Autor: Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta”, kupili także:

Bezsenność Pozbądź się problemu i śpij jak dziecko, Paul Glovinsky, Arthur Spielman, Wydawnictwo Onepress

Biegiem przez świat 9 krajów, 11 par butów, ponad 5600 pokonanych kilometrów., Becky Wade, Wydawnictwo GALAKTYKA

Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Liczy się dzisiaj 12 ćwiczeń w dniu dzisiejszym - gwarantowany sukces jutro, John C. Maxwell, Wydawnictwo Logos

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść, Marty Neumeier, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobiety. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Dagmara Gmitrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobiety. Wydanie 2 rozszerzone, Dagmara Gmitrzak, Wydawnictwo Sensus

Zrozumieć Excela. Funkcje i wyrażenia, Maciej Gonet, Wydawnictwo Helion

BIOS Leksykon Wydanie IV, Andrzej Pyrchla, Wydawnictwo Helion

Jedna rzecz Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć, Gary Keller , Jay Papasan, Wydawnictwo GALAKTYKA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami