Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania 60.00zł
Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania

Autor: Elżbieta Weiss, Marzena Godlewska, Agnieszka Bitkowska

ISBN: 978-83-61086-29-1

Ilość stron: 510

Data wydania: 12/2008

Niniejsza praca jest efektem nadesłanych artykułów uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej w Warszawie przez Wyższą Szkole Finansów i Zarządzania.

Jest ona dziełem nie tylko teoretyków, lecz także praktyków zarządzania zarówno krajowych, jak i zagranicznych, którzy w swych publikacjach dzielą się własnymi doświadczeniami z zakresu zarządzania organizacjami, ze szczególną uwagą poświęconą nowym podejściom do procesu zarządzania organizacją w aspekcie globalizacji.

Rozdziały:

Część I. Zarządzanie przedsiebiorstwem w dobie globalizacji
1. Strategia budowania marki kosmetycznej
2. Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw
3. Ocena komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie energetycznym ALFA S.A.
4. Uwarunkowania stanu i rozwoju funkcjonowania sektora małych przedsiębiorstw
5. Rachunek kosztów badań. Problemy implementacyjne w polskich przedsiębiorstwach
6. Zagrożenia dla konkurencyjności przedsiębiorstw krajowych wywołane nowymi cechami globalizacji gospodarki
7. Wpływ wielkości przedsiębiorstwa na jego działalność marketingową
8. Zarządzania marketingowe w czasach globalizacji. Doświadczenia rynku polskiego
9. Globalizacja a strategie przedsiębiorstw
10. Wpływ emigracji na gospodarkę Polski XXI wieku
11. Wiedza w dobie globalizacji
12. Wpływ globalizacji na zarządzanie łańcuchem dostaw
13. Rola współczesnego przywódcy w organizacji
14. Ocena wpływu specjalnych stref ekonomicznych na otoczenie na przykładzie Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Część II. Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania
15. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
16. Rola kadry kierowniczej w budowaniu organizacji procesowej
17. Outsourcing i offshoring procesów biznesowych
18. Zarządzanie zmianą w Komendzie Głównej Policji
19. Wiedza pracowników źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw akademickich
20. Zastosowanie nowoczesnych koncepcji zarządzania w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
21. Przsyłanki wykorzystania podejścia procesowego oraz wybrane metody podnoszenia efektywności procesów w przedsiębiorstwie
22. Zarządzanie potencjałem pracy w sektorze malych firm wybranych krajów
23. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu nowoczesną metodą tworzenia przewagi konkurencyjnej
24. Wirtualizacja działalności przedsiębiorstw
25. Wykorzystanie badań wizualizacyjnych w procesie wykrywczym
26. Zintegorwany model zarządzania wartością przedsiębiorstwa
27. Nowoczesne koncepcje zarządzania z perspektywy procesualnej
28. Rola członków organizacji w zarządzaniu wiedzą
29. Nowe trendy w zarządzaniu jakością w administarcji finansów publicznych

Część III. Instrumenty zarządzania
30. Zintegorowany Program Operacyjny Rozwoju regionalnego jako strukturalny indstrument polityki regionalnej
31. Neuromarketing - rzeczywistość czy utopia naukowa
32. Finansowe wsparcie innowacyjnej działalności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
33. Nowoczesne zarządzanie finansami wyzwaniem XXI wieku dla Policji
34. Efektywne metody testowego sprawdzania wiedzy
35. Polityka kadrowa jako czynnik podnoszenia jakości pracy
36. Zastosowanie innowacji w zarządzaniu wyższą uczelnią niepubliczną
37. Innowacje w organizacji a wynik finansowy
38. Systemy wspomagania zarządzania w praktyce MSP na przykładzie sterowania zaopatrzeniem i produkcją MRP II w branży meblarskiej
39. Zarządzanie unijnym projektem inwestycyjnym w sektorze mikroprzedsiębiorstw regionu opolskiego
40. Zastosowanie modelu SIX SIGMA w zarzadzaniu ryzykiem w sektorze finasów publicznych
41. Ocena skuteczności zarządzania bezpieczeństwa i higieny pracy
42. Mierniki efektywności procesów i działań
43. Wskaźniki oceny pracy ośrodków odpowiedzialności jednostki samorządu lokalnego w zakresie ochrony środowiska
44. Biogaz jako niekonwencjonalne źródło energii
45. Podmiotowy aspekt systemu zarządzania jakością według PN_EN ISO 9001:2001

Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania”, kupili także:

Adobe DreamWeaver CS3 z ASP ColdFusion i PHP oficjalny podręcznik, Jeffrey Bardzell, Bob Flynn, Wydawnictwo Helion

Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach, Marzena Godlewska, Piotr Szczepankowski, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Zarządzanie dla racjonalnego menedżera, Tadeusz Gospodarek, Wydawnictwo Difin

Ciąża dla bystrzaków, Joanne Stone, Keith Eddleman, Mary Duenwald, Wydawnictwo Onepress

Ekonomika transportu dla potrzeb logistyka(i) Teoria i praktyka, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Badania statystyczne, Walenty Ostasiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wstrętni mężczyźni Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carrter, Wydawnictwo Onepress

Jak uczyć się efektywnie Metody i motywacja Praktyczny poradnik, Edwin A. Locke, Wydawnictwo NAKOM

NAUCZ SIĘ Z NAMI! obsługi komputera EDYCJA 2011, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami