Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania 60.00zł
Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania

Autor: Elżbieta Weiss, Marzena Godlewska, Agnieszka Bitkowska

ISBN: 978-83-61086-29-1

Ilość stron: 510

Data wydania: 12/2008

Niniejsza praca jest efektem nadesłanych artykułów uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej w Warszawie przez Wyższą Szkole Finansów i Zarządzania.

Jest ona dziełem nie tylko teoretyków, lecz także praktyków zarządzania zarówno krajowych, jak i zagranicznych, którzy w swych publikacjach dzielą się własnymi doświadczeniami z zakresu zarządzania organizacjami, ze szczególną uwagą poświęconą nowym podejściom do procesu zarządzania organizacją w aspekcie globalizacji.

Rozdziały:

Część I. Zarządzanie przedsiebiorstwem w dobie globalizacji
1. Strategia budowania marki kosmetycznej
2. Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw
3. Ocena komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie energetycznym ALFA S.A.
4. Uwarunkowania stanu i rozwoju funkcjonowania sektora małych przedsiębiorstw
5. Rachunek kosztów badań. Problemy implementacyjne w polskich przedsiębiorstwach
6. Zagrożenia dla konkurencyjności przedsiębiorstw krajowych wywołane nowymi cechami globalizacji gospodarki
7. Wpływ wielkości przedsiębiorstwa na jego działalność marketingową
8. Zarządzania marketingowe w czasach globalizacji. Doświadczenia rynku polskiego
9. Globalizacja a strategie przedsiębiorstw
10. Wpływ emigracji na gospodarkę Polski XXI wieku
11. Wiedza w dobie globalizacji
12. Wpływ globalizacji na zarządzanie łańcuchem dostaw
13. Rola współczesnego przywódcy w organizacji
14. Ocena wpływu specjalnych stref ekonomicznych na otoczenie na przykładzie Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Część II. Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania
15. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
16. Rola kadry kierowniczej w budowaniu organizacji procesowej
17. Outsourcing i offshoring procesów biznesowych
18. Zarządzanie zmianą w Komendzie Głównej Policji
19. Wiedza pracowników źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw akademickich
20. Zastosowanie nowoczesnych koncepcji zarządzania w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
21. Przsyłanki wykorzystania podejścia procesowego oraz wybrane metody podnoszenia efektywności procesów w przedsiębiorstwie
22. Zarządzanie potencjałem pracy w sektorze malych firm wybranych krajów
23. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu nowoczesną metodą tworzenia przewagi konkurencyjnej
24. Wirtualizacja działalności przedsiębiorstw
25. Wykorzystanie badań wizualizacyjnych w procesie wykrywczym
26. Zintegorwany model zarządzania wartością przedsiębiorstwa
27. Nowoczesne koncepcje zarządzania z perspektywy procesualnej
28. Rola członków organizacji w zarządzaniu wiedzą
29. Nowe trendy w zarządzaniu jakością w administarcji finansów publicznych

Część III. Instrumenty zarządzania
30. Zintegorowany Program Operacyjny Rozwoju regionalnego jako strukturalny indstrument polityki regionalnej
31. Neuromarketing - rzeczywistość czy utopia naukowa
32. Finansowe wsparcie innowacyjnej działalności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
33. Nowoczesne zarządzanie finansami wyzwaniem XXI wieku dla Policji
34. Efektywne metody testowego sprawdzania wiedzy
35. Polityka kadrowa jako czynnik podnoszenia jakości pracy
36. Zastosowanie innowacji w zarządzaniu wyższą uczelnią niepubliczną
37. Innowacje w organizacji a wynik finansowy
38. Systemy wspomagania zarządzania w praktyce MSP na przykładzie sterowania zaopatrzeniem i produkcją MRP II w branży meblarskiej
39. Zarządzanie unijnym projektem inwestycyjnym w sektorze mikroprzedsiębiorstw regionu opolskiego
40. Zastosowanie modelu SIX SIGMA w zarzadzaniu ryzykiem w sektorze finasów publicznych
41. Ocena skuteczności zarządzania bezpieczeństwa i higieny pracy
42. Mierniki efektywności procesów i działań
43. Wskaźniki oceny pracy ośrodków odpowiedzialności jednostki samorządu lokalnego w zakresie ochrony środowiska
44. Biogaz jako niekonwencjonalne źródło energii
45. Podmiotowy aspekt systemu zarządzania jakością według PN_EN ISO 9001:2001

Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu Koncepcje zarządzania”, kupili także:

Scala. Nauka programowania, Vikash Sharma, Wydawnictwo Helion

Układy wykorzystujące sterowniki PLC Projektowanie algorytmów sterowania, Bogdan Broel-Plater, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tomografia impedancyjna Pomiary, konstrukcje i metody tworzenia obrazu, Stefan Franciszek Filipowicz, Tomasz Rymarczyk, Wydawnictwo BEL Studio

Pamięć absolutna Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu, Nishant Kasibhatla, Wydawnictwo Sensus

Silniki pojazdów samochodowych Część 1 Podstawy budowy oraz główne zespoły i układy mechaniczne, Piotr Zając, Wydawnictwo WKiŁ

CSS3. Szybki start Wydanie V, Jason Cranford Teague, Wydawnictwo Helion

Nośność i mechanizmy zniszczenia konstrukcji cienkościennych, Maria Kotełko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Smart City Kto rządzi w inteligentnych miastach?</b>, <font color="navy">Sabina Baraniewicz-Kotasińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Smart City Kto rządzi w inteligentnych miastach?, Sabina Baraniewicz-Kotasińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu</b>, <font color="navy">Olga Żółkiewicz , Marcin Olszewsk i, Mateusz Czarnec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu, Olga Żółkiewicz , Marcin Olszewsk i, Mateusz Czarnec, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami