Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
No logo 44.90zł
No logo

Tytuł: No logo
Tytuł oryginalny No logo
Autor: Naomi Klein
ISBN: 978-83-287-0448-0
Ilość stron: 528
Data wydania: 04/2016 (dodruk)
Oprawa: Miękka
Format: 15.6x23.6
Wydawnictwo: Muza
Cena: 44.90zł


Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania "No Logo", książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.

No logo
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „No logo”, kupili także:

Coaching. Złote zasady, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress

Uzależnienie od siebie Dlaczego tak trudno się zmienić i co można na to poradzić, Noah Blumenthal, Wydawnictwo Onepress

Technologia budownictwa Część 2, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Wielki Projekt, Stephen Hawking, Leonard Mlodinow, Wydawnictwo Albatros

Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

Zrozum mnie, proszę Charaktery i typy temperamentów, David Keirsey, Marilyn Bates, Wydawnictwo Onepress

Świat w obiektywie. W poszukiwaniu wizji. Wydanie X - rocznicowe, David DuChemin, Wydawnictwo Helion
<b>Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług</b>, <font color="navy">Jon Yablonski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług, Jon Yablonski, Wydawnictwo Helion

Samoobrona kobiet, Jurgen Holler, Axel Maluschka, Stefan Reinisch, Wydawnictwo Bellona

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami