Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
LPC2000 mikrokontrolery z rdzeniem ARM7

LPC2000 mikrokontrolery z rdzeniem ARM7

70.00zł
56.00zł
NLP wpływ na siebie i innych 19.90zł
NLP wpływ na siebie i innych

Autor: Andrew Bradbury

ISBN: 83-7361-615-2

Ilość stron: 152

Data wydania: 09/2004

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w sztuce komunikacji. Dostarcza technik i strategii perswazji, wywierania wpływu na siebie i innych. Aby skutecznie je stosować, konieczne jest dogłębne zrozumienie rzeczywistych procesów zachodzących podczas porozumiewania się. Dzięki NLP można maksymalnie zwiększyć korzyści płynące z kontaktów interpersonalnych, i to nie tylko na gruncie zawodowym.

Każdy, kto zrozumie założenia NLP, opanuje podstawowe techniki i nauczy się wykorzystywać te informacje w sposób efektywny, może oczekiwać znaczącej poprawy zarówno w relacjach zawodowych, jak i prywatnych.

Ta książka, zawierająca wiele praktycznych przykładów i ćwiczeń, pomoże Ci osiągać lepsze rezultaty w pracy. Nauczysz się:

  • definiowania właściwych celów i kierunków działań;
  • budowania korzystnych relacji ze współpracownikami i partnerami w interesach,
  • modelowania sposobu myślenia w taki sposób, aby osiągnąć większą samokontrolę i kierować własnymi zachowaniami.

Jeżeli dążysz do doskonałości w procesie komunikacji, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej omówienie technik NLP, które pomogą Ci w budowaniu relacji międzyludzkich.

Rozdziały:

1. Myśląc w kategoriach NLP (7)

  • Uznane za odczytane (7)
  • Presupozycje (8)
  • Modelowanie (14)

2. Wprowadzenie do NLP (17)

  • Sposoby na zwycięstwo (17)
  • CBZTM - co będę z tego miał? (18)
  • Wywieranie wpływu w sposób uczciwy (19)
  • Korzystanie z tej książki (20)
  • Rozwijanie umiejętności NLP (20)

3. Punkty widzenia (25)

  • Mapa nie jest terytorium (25)
  • Gdyby mapy były prawdziwe, wszyscy bylibyśmy gdzie indziej! (27)

4. Kultury, wartości i przekonania (29)

  • Mapa firmy czy rzeczywistość wirtualna? (29)
  • Wszyscy za jednego i...? (30)
  • Kwestia wyboru (31)
  • Dążenie do doskonałości (32)

5. Musisz wiedzieć, czego chcesz, aby móc to zdobyć (33)

  • Czego tak naprawdę chcesz? (33)
  • Siła dobrze sformułowanego celu (34)
  • Patrz, słuchaj lub czuj (35)
  • Jak wygląda, brzmi i jaki jest w dotyku sukces? (37)
  • Dąsać się, czy się nie dąsać - oto jest pytanie (38)
  • Przejmowanie kontroli (39)

6. Budowanie relacji (41)

  • Niezbędna więź (41)
  • Nie jestem numerem... (41)
  • Jestem wolnym człowiekiem! (42)
  • Zawrócenie fali (43)
  • Czas i miejsce (44)

7. Porozmawiajmy językiem ciała (47)

  • Podążaj za prowadzącym (47)
  • Ton i tempo (48)
  • Znajome tempo (48)
  • Jest coś w twoim sposobie poruszania się (49)
  • Proszę patrzeć na moje dłonie (50)

8. Idź za prowadzącym (53)

  • Tędy droga (53)
  • Prowadzenie do zwycięstwa (54)
  • Krzyczysz na mnie? (54)

9. Zmiana etykiety (57)

  • Użyj kotwicy! (57)
  • Im wyżej, tym mniej (57)
  • Róża pod innym imieniem (58)
  • Niezamierzona hipnoza (59)
  • Nie myśl o niebieskim słoniu (60)

10. Jeśli ujmujesz to w ten sposób (61)

  • Liczy się sposób, w jaki to mówisz (61)
  • Co inni usłyszą w twoich słowach? (62)
  • Na osłodę (63)
  • Z drugiej strony... (64)
  • Problemem jest stan umysłu (65)

11. Chłodna kalkulacja czy przeczucie? (67)

  • Sznurki do pociągania (67)
  • Percepcja, myśli i emocje (67)
  • Tylko myśl to sprawia (68)

12. Przekazywanie informacji ma sens (71)

  • Istota rzeczy i widok z lotu ptaka (71)
  • Idąc w górę schodami w dół (72)
  • Plus minus dwa (73)
  • Wybór właściwego poziomu (73)
  • Dlaczego menedżerowie średniego szczebla są ważni? (75)

13. Unikanie oporu (77)

  • Pozwól, że opowiem ci pewną historię (77)
  • Sedno sprawy (78)
  • Wojna to piekło (78)

14. Kierowanie własnym działaniem (81)

  • Czy masz na myśli to, co mówisz? (81)
  • Wartości i przekonania (82)
  • Suma części (83)
  • Rozmowa z częściami (83)
  • Zarządzanie metodą "Jeśli musisz wiedzieć" (84)

15. Używanie preferowanych systemów reprezentacji (87)

  • Medium jest komunikatem (87)
  • Osoby o wzrokowym systemie reprezentacji (88)
  • Osoby o słuchowym systemie reprezentacji (90)
  • Osoby o kinestetycznym systemie reprezentacji (93)
  • Wszyscy się zmieniamy! (95)

16. Prezentacje (97)

  • Do kogo mówisz? (97)

17. Dyscyplina (101)

  • X, Y i NLP (101)
  • Problemy i cele (102)
  • Szukanie problemów (102)
  • Cele, które pomagają osiągnąć rezultat (103)
  • Ukryte polecenia (105)
  • Lęk przed spadaniem (105)

18. Oceny (107)

  • Jaki to ma cel? (107)
  • Percepcja i oczekiwania (107)
  • Do przodu i w górę (108)

19. Motywacja (111)

  • Tam, gdzie jest sposób (111)
  • Łagodna perswazja (117)
  • Operatory modalne (117)
  • Firmowe metaprogramy (118)

20. Negocjacje (119)

  • Dokładnie pośrodku (119)
  • Przygotowania (120)
  • W cudzej skórze (120)
  • Idealne dopasowanie celów (120)
  • Spójność i inne sposoby na przedstawienie argumentów (121)
  • Metafory (122)
  • Wyjaśnianie przez wyszczególnianie (122)

21. Sprzedaż (127)

  • Liczy się sposób, w jaki to robisz (127)
  • Powiedzieć, czy nie powiedzieć (128)
  • Cechy i korzyści (128)
  • Klienci o dominującym wzrokowym systemie reprezentacji (129)
  • Klienci o dominującym słuchowym systemie reprezentacji (130)
  • Klienci o dominującym kinestetycznym systemie reprezentacji (130)
  • Sprzedawanie grupom (131)

22. Spotkania (133)

  • Po co tu jesteśmy? (133)
  • Kwestionuj, by podążać za tematem (135)

23. Uczciwość (137)

  • Uczciwość to w dalszym ciągu najlepsza strategia (137)
  • Szok kulturowy (137)
  • Kto musi wiedzieć? (138)
  • Prawda to ulica dwukierunkowa (139)
  • Zmniejszanie luki w szczerości (139)

A Słowniczek podstawowych terminów NLP użytych w książce (141)

NLP wpływ na siebie i innych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „NLP wpływ na siebie i innych”, kupili także:
<b>Więcej niż Excel 2007 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA</b>, <font color="navy">Mirosław Lewandowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Więcej niż Excel 2007 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA, Mirosław Lewandowski, Wydawnictwo HELION
<b>Word 2010 PL Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Łukasz Suma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2010 PL Ilustrowany przewodnik, Łukasz Suma, Wydawnictwo HELION
<b>Zakupy z Excelem bez tajemnic Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami</b>, <font color="navy">Zdzisław Sarjusz-Wolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EMKA</font>
Zakupy z Excelem bez tajemnic Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami, Zdzisław Sarjusz-Wolski, Wydawnictwo EMKA
<b>Postępowanie z uciążliwymi pracownikami 151 błyskotliwych rozwiązań</b>, <font color="navy">Carrie Mason-Draffen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Postępowanie z uciążliwymi pracownikami 151 błyskotliwych rozwiązań, Carrie Mason-Draffen, Wydawnictwo Onepress
<b>PowerPoint 2007 PL Pierwsza pomoc</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PowerPoint 2007 PL Pierwsza pomoc, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>PowerPoint 2010 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Andrew Edney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PowerPoint 2010 PL Seria praktyk, Andrew Edney, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia Harpera ilustrowana Wydanie 6

Biochemia Harpera ilustrowana Wydanie 6

157.00zł
124.03zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami