Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pożegnanie z rzeczywistością. Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy

Pożegnanie z rzeczywistością. Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy

45.00zł
36.00zł
NLP dla menedżera 54.90zł
NLP dla menedżera

Autor: David Molden

ISBN: 978-83-246-1732-6

Ilość stron: 360

Data wydania: 04/2009

Programowanie neurolingwistyczne to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin wiedzy. Możliwości zastosowania NLP są nieograniczone, a każdy kolejny praktyk przyczynia się do wzbogacenia tego zbioru zasad, modeli i narzędzi do nauki, komunikacji i zmiany, poszerzając pole oddziaływania NLP na coraz to nowe dziedziny.

Niniejsza książka stanowi wszechstronną i wyczerpującą prezentację zasad, modeli i technik NLP - swoiste podsumowanie ponad pięćdziesięciu lat aktywnego stosowania tej wiedzy w praktyce biznesowej. Docenisz ją bez względu na to, czy stawiasz dopiero pierwsze kroki w świecie programowania neurolingwistycznego, czy też szukasz źródła odniesienia dla posiadanej już wiedzy.

Ten praktyczny przewodnik stworzony przez grupę wysoko wykwalifikowanych konsultantów NLP zawiera przede wszystkim sprawdzone wskazówki, jak wywierać większy wpływ w świecie biznesu, zostawić swój trwały ślad i osiągać ponadprzeciętne rezultaty.

Dziesięć zasad NLP:
1. Poszukuj nowych sposobów myślenia i działania.
2. Informacja zwrotna motywuje do działania, porażka osłabia energię.
3. Elastyczność to klucz do wywierania wpływu i kontroli.
4. Napotkany opór wskazuje na brak dobrych relacji z innymi ludźmi.
5. Istnieje spora różnica między intencjami a zachowaniem.
6. Masz wszystko, co konieczne do zmiany.
7. Jeśli inny człowiek potrafi, Ty też potrafisz.
8. Prawdziwe znaczenie komunikatu odczytasz z reakcji odbiorcy.
9. Wyobrażenia mogą się stać rzeczywistością.
10. Kontroluj swój umysł i ponoś odpowiedzialność za swoje działania.

Rozdziały:

Część I: Zasady NLP: podstawy sukcesu
1. Bagna i aligatory (13)
2. Ciężar gatunkowy opinii (25)
3. Kozły ofiarne pilnie poszukiwane (35)

Część II: Wzorce NLP: świadomość różnicy
4. Mapy rzeczywistości (49)
5. Stan umysłu (67)
6. Kontakt (81)
7. Kanały komunikacyjne (95)
8. Język, który zmienia rzeczywistość (109)
9. Metaprogramy (127)
10. Model poziomów logicznych (147)
11. Kodowanie czasu (163)
12. Tygrys w ogrodzie róż (173)

Część III: Tworzenie zmiany: praktyczne zastosowanie NLP
13. Jak wyznaczać ważne cele (183)
14. Przeramowanie - tworzenie nowych perspektyw (193)
15. Ramy informacji dla zebrań (199)
16. Kotwiczenie: dotarcie do wszystkich zasobów, których potrzebujesz (209)
17. Wizualizacja konkurencji (219)
18. Percepcja a rzeczywistość (225)
19. Coaching prelegenta (231)
20. Koło ryzyka (237)
21. Strategia siedmiu kroków (245)
22. Realizacja celów (255)
23. Zaufanie w zespołach wirtualnych (265)
24. Zarządzanie czasem i zastosowanie techniki Orange Circle Thinking (277)

Część IV: Modelowanie doskonałości: jak rozwinąć umiejętności, których Ci potrzeba
25. Metoda i technika modelowania (293)
26. Strategia kreatywności Walta Disneya (303)
27. Przykład modelowania: sztuka obsługi klienta (309)
28. Przykład modelowania: modelowanie doskonałości w doradztwie podatkowym (319)
29. Uwolnij się od nawyku - raz na zawsze! (329)
Słowniczek (335)

NLP dla menedżera
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „NLP dla menedżera”, kupili także:

BMW serii 3 (typu E46), Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej</b>, <font color="navy">Jo Dunkley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej, Jo Dunkley, Wydawnictwo Prószyński

Naturalne związki organiczne Wydanie 3, Aleksander Kołodziejczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Harvard Business Review Efektywna komunikacja, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Teoria reprezentacji grup skończonych, Jerzy Browkin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajniki wystąpień publicznych 101 porad dla prezenterów, Łukasz Dąbrowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak projektować systemy uczenia maszynowego. Iteracyjne tworzenie aplikacji gotowych do pracy</b>, <font color="navy">Chip Huyen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak projektować systemy uczenia maszynowego. Iteracyjne tworzenie aplikacji gotowych do pracy, Chip Huyen, Wydawnictwo Helion

Zarys mikrologistyki, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio

Wstęp do programowania sterowników PLC, Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami