Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Organizacja Przedsiębiorstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik techniczny włosko-polski

Słownik techniczny włosko-polski

72.45zł
58.68zł
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 89.00zł 66.75zł
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Tytuł: Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Tytuł oryginalny The Invincible Company: How to Constantly Reinvent Your Organization with Inspiration From the Worl
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
ISBN: 9788328373709
Ilość stron: 368
Data wydania: 06/2021
Oprawa: Miękka
Format: 240x190
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 89.00zł 66.75zł


Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć.

Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.

To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności.

Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych.

W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
• zbudować niezawodną strategię rozwoju
• nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję
• działać według najlepszych modeli biznesowych świata
• oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji

Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Tytuł książki: "Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych"
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych”, kupili także:
<b>Diagnostyka obiektów budowlanych Część 2 Badania i oceny elementów i obiektów budowlanych</b>, <font color="navy">Leonard Runkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Diagnostyka obiektów budowlanych Część 2 Badania i oceny elementów i obiektów budowlanych, Leonard Runkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu, Grzegorz M. Wójcik, Wydawnictwo EXIT

Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV, Steve Suehring, Wydawnictwo Helion
<b>Content marketing. Od strategii do efektów</b>, <font color="navy">Justyna Bakalarska-Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Content marketing. Od strategii do efektów, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Chemia środowiska, Gary W. vanLoon, Stephen J. Duffy, Wydawnictwo Naukowe PWN

Budownictwo z technologią Tom 2, Krzysztof Łącki, Jarosław Zygmunt Mirski, Wydawnictwo WSiP

Rachunek kosztów księgowego i controllera, Michał Chalastra, Wydawnictwo Marina

Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej, Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy języka Swift. Programowanie aplikacji dla platformy iOS, Mark A. Lassoff (Author), Tom Stachowitz (Contributor), Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami