Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

45.00zł
38.25zł
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw 39.90zł 29.93zł
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Tytuł: Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor: Grzegorz Miłkowski
ISBN: 978-83-283-6627-5
Ilość stron: 144
Data wydania: 04/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy.

Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. T

akie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

• Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
• Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
• Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Tytuł książki: "Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw"
Autor: Grzegorz Miłkowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw”, kupili także:

Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych, Kazimierz Woźniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka bycia atrakcyjnym Sekrety osobistego magnetyzmu Wydanie 2, Kevin Hogan, Mary Lee Labay, Jack Swaney, Wydawnictwo Onepress
<b>Projektowanie baz danych dla każdego. Przewodnik krok po kroku. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Michael J. Hernandez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie baz danych dla każdego. Przewodnik krok po kroku. Wydanie IV, Michael J. Hernandez, Wydawnictwo Helion
<b>Historia Technik Budowlanych Fundamenty, rusztowania, mury, więźby, sklepienia</b>, <font color="navy">Jan Tajchman , Andrzej Jurecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia Technik Budowlanych Fundamenty, rusztowania, mury, więźby, sklepienia, Jan Tajchman , Andrzej Jurecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

Windows 10 Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych, Dawid Borycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Algorytmy - Sysło, Maciej Sysło, Wydawnictwo Helion
<b>Scrum w praktyce</b>, <font color="navy">Jeff Sutherland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum w praktyce, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak być uczonym, Michał Heller, Wydawnictwo Znak

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami