Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

45.00zł
38.25zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach 44.90zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 978-83-01-18295-3
Ilość stron: 320
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą.

Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów.

Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne.

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Tytuł książki: "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach"
Autor: David Meerman Scott
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach”, kupili także:

Konstrukcje metalowe Tom 1 Podstawy projektowania, Mieczysław Łubiński, Andrzej Filipowicz, Wojciech Żołtowski, Wydawnictwo Arkady

Jak czytać kościoły Krótki kurs architektury chrześcijańskiej, Denis R. McNamara, Wydawnictwo Arkady
<b>40 algorytmów, które powinien znać każdy programista. Nauka implementacji algorytmów w Pythonie</b>, <font color="navy">Imran Ahmad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
40 algorytmów, które powinien znać każdy programista. Nauka implementacji algorytmów w Pythonie, Imran Ahmad, Wydawnictwo Helion
<b>Autodesk Inventor 2022 PL / 2022+ / Fusion 360. Podstawy metodyki projektowania</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Autodesk Inventor 2022 PL / 2022+ / Fusion 360. Podstawy metodyki projektowania, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Helion

English in Science and Technology Angielski w naukach ścisłych i technicznych, Piotr Domański, Artur Domański, Wydawnictwo Poltext

Director MX Szybki start, Andre Persidsky, Mark Schaeffer, Wydawnictwo Helion
<b>MIEJ MNIEJ. Jak żyć prosto i szczęśliwie?</b>, <font color="navy">Natalia Kraus - Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
MIEJ MNIEJ. Jak żyć prosto i szczęśliwie?, Natalia Kraus - Kowalczyk, Wydawnictwo Onepress

Wzorce projektowe Analiza kodu sposobem na ich poznanie, Allen Holub, Wydawnictwo Helion

Design Wykłady i rozmowy o projektowaniu przyszłości, Janusz Kaniewski, Wydawnictwo Bosz

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami