Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Założenia działań w cyberprzestrzeni

Założenia działań w cyberprzestrzeni

69.00zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach 44.90zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 978-83-01-18295-3
Ilość stron: 320
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą.

Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów.

Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne.

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Tytuł książki: "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach"
Autor: David Meerman Scott
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach”, kupili także:

Tajemnice wszechświata w 100 symbolach, Sarah Bartlett, Wydawnictwo Arkady
<b>Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem</b>, <font color="navy">Brian Tracy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Organizacje wykładnicze Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zro, Salim Ismail, Michael S. Malone, Yuri van Geest, Wydawnictwo Poltext
<b>Tarcie i smarowanie w procesach kształtowania blach</b>, <font color="navy">Tomasz Trzepieciński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Tarcie i smarowanie w procesach kształtowania blach, Tomasz Trzepieciński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Związek od-nowa Pozbądź się bagażu emocjonalnego i przygotuj się na miłość życia, Russell Friedman, John W. James, Wydawnictwo Sensus

Kompozycja Warsztaty fotograficzne, Blue Fier, Wydawnictwo Helion

AngularJS Pierwsze kroki, Dariusz Kalbarczyk, Arkadiusz Kalbarczyk, Wydawnictwo Helion

Poradnik kierownika zespołu, Whitehead Richard, Wydawnictwo WNT

Pestycydy Występowanie, oznaczanie i unieszkodliwianie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami