Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mechanika gazów Jednowymiarowe przepływy ustalone

Mechanika gazów Jednowymiarowe przepływy ustalone

49.00zł
39.69zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach 44.90zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 978-83-01-18295-3
Ilość stron: 320
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą.

Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów.

Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne.

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Tytuł książki: "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach"
Autor: David Meerman Scott
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach”, kupili także:

Sztuka fotografowania architektury Ujęcia z dobrej perspektywy, Tomasz Gałązka, Wydawnictwo Helion

Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych, Tadeusz Janiszewski, Spiros Mavrantzas, Wydawnictwo WKiŁ

Mikrokontrolery PIC12Fxxx w praktyce, Stanisław Pietraszek, Wydawnictwo BTC

Python Zacznij programować!, Rob Miles, Wydawnictwo Helion

Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku, Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zarządzanie wiedzą Wydanie 2, Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Z Galileusza też się śmiali, Albert Jack, Wydawnictwo Muza
<b>Mitologia grecka i rzymska Spotkania ponad czasem Wydanie II</b>, <font color="navy">Katrzyna Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mitologia grecka i rzymska Spotkania ponad czasem Wydanie II, Katrzyna Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki, Natalie Angier, Wydawnictwo Prószyński

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami