Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Domowe systemy audio

Domowe systemy audio

89.00zł
75.65zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach 44.90zł 36.37zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 978-83-01-18295-3
Ilość stron: 320
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł 36.37zł


Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą.

Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów.

Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne.

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Tytuł książki: "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach"
Autor: David Meerman Scott
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł 36.37zł
Klienci, którzy kupili „Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach”, kupili także:
<b>Środowisko LabVIEW w eksperymencie wspomaganym komputerowo + CD</b>, <font color="navy">Wiesław Tłaczała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Środowisko LabVIEW w eksperymencie wspomaganym komputerowo + CD, Wiesław Tłaczała, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Po człowieku</b>, <font color="navy">Rosi Braidotti</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Po człowieku, Rosi Braidotti, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Część 1 Kwalifikacja AU.31 Technik spedytor</b>, <font color="navy">Adam Kautsch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Część 1 Kwalifikacja AU.31 Technik spedytor, Adam Kautsch, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Księga liczb Od zera do nieskończoności</b>, <font color="navy">Tim Glynne-Jones</font>, <font color="green"> Wydawnictwo K.E. LIBER</font>
Księga liczb Od zera do nieskończoności, Tim Glynne-Jones, Wydawnictwo K.E. LIBER
<b>Microsoft Office Excel 2007: Egzamin 77-602 Microsoft Official Academic Course</b>, <font color="navy">Microsoft Official Academic Course</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Office Excel 2007: Egzamin 77-602 Microsoft Official Academic Course, Microsoft Official Academic Course, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Cuszima Epopeja wojny morskiej</b>, <font color="navy">Frank Thiess</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Katmar</font>
Cuszima Epopeja wojny morskiej, Frank Thiess, Wydawnictwo Katmar
<b>Krav Maga Jak się obronić przed uzbrojonym napastnikiem</b>, <font color="navy">Imi Lichtenfeld, Eyal Yanilov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Krav Maga Jak się obronić przed uzbrojonym napastnikiem, Imi Lichtenfeld, Eyal Yanilov, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Jazda na nartach Kurs współczesnej techniki</b>, <font color="navy">Kazimierz Szczęsny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Jazda na nartach Kurs współczesnej techniki, Kazimierz Szczęsny, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Rurociągi podmorskie Zasady projektowania</b>, <font color="navy">Waldemar Magda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rurociągi podmorskie Zasady projektowania, Waldemar Magda, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Ekonometria
Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego

49.00zł
39.69zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Linux Wprowadzenie do wiersza poleceń William E. Shotts Jr. HELION

sobota, 20 lipiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami