Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

74.55zł
55.91zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach 44.90zł 33.23zł
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 978-83-01-18295-3
Ilość stron: 320
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł 33.23zł


Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą.

Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów.

Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne.

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Tytuł książki: "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach"
Autor: David Meerman Scott
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł 33.23zł
Klienci, którzy kupili „Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach”, kupili także:
<b>Trening partnerstwa Związek solidny jak skała</b>, <font color="navy">Josef Kirschner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trening partnerstwa Związek solidny jak skała, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress
<b>Sztuka wojny według Machiavellego</b>, <font color="navy">Niccolo Machiavelli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wojny według Machiavellego, Niccolo Machiavelli, Wydawnictwo Onepress
<b>Astronomia</b>, <font color="navy">Ian Ridpath</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Hachette</font>
Astronomia, Ian Ridpath, Wydawnictwo Hachette
<b>Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod</b>, <font color="navy">Alicja Wakulicz-Deja, Urszula Boryczka, Agnieszka Nowak-Brzezińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod, Alicja Wakulicz-Deja, Urszula Boryczka, Agnieszka Nowak-Brzezińska, Wydawnictwo EXIT
<b>Encyklopedia undergroundowego treningu siłowo-kondycyjnego</b>, <font color="navy">Zach Even-Esh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Encyklopedia undergroundowego treningu siłowo-kondycyjnego, Zach Even-Esh, Wydawnictwo AHA
<b>Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Proste projekty dla młodych majsterkowiczów</b>, <font color="navy">Redaktorzy magazynu Make:</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Proste projekty dla młodych majsterkowiczów, Redaktorzy magazynu Make:, Wydawnictwo HELION
<b>BIOS Leksykon Wydanie IV</b>, <font color="navy">Andrzej Pyrchla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
BIOS Leksykon Wydanie IV, Andrzej Pyrchla, Wydawnictwo HELION
<b>CSS Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki Wydanie III</b>, <font color="navy">Charles Wyke-Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki Wydanie III, Charles Wyke-Smith, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Energetyka
Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych

Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych

47.25zł
42.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION

środa, 26 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami