Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

129.00zł
101.91zł
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta 39.90zł 9.98zł
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta

Tytuł: Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Jakub Woźniak
ISBN: 978-83-246-5662-2
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł


Wygraj wojnę o umysł klienta - instrukcja obsługi umysłu na zakupach.

Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić…

Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na znanej Ci ulicy. Ustalił też pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii… :) Niedługo zrobi Ci też kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Bo zapamiętywaniem doświadczeń i tego, skąd one pochodzą, zajmują się różne części mózgu. Dzięki temu jakiś znany z telewizji produkt możesz trzymać w ręce pierwszy raz w życiu, a jednocześnie czuć się tak, jakby był w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.

Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.

  • Neurobranding. Dowiesz się, jak skonstruować nieśmiertelną i zapewniającą stabilność duszę marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujące ciało – by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im się nie oprze.
  • Neurowriting - opowiadanie poruszających historii. Osiągniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dzięki wplataniu w swoje marketingowe opowieści ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskującej ją historii powierzchniowej (ang. surface story).
  • Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz się modyfikować zmysłowe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
  • Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy związki frazeologiczne żywo wpływają na wyobraźnię odbiorców.
  • I wiele, wieeele więcej…

Rozdziały:

1. Dla kogo jest ta książka i jak z niej korzystać? (7)

2. Początek przygody z neurologią (9)

  • Podstawowe założenia neuromarketingu w wersji 2.0 (12)
  • Jak działa umysł konsumenta? (15)
  • Filtry percepcyjne w marketingu (21)
  • Procesy neurologiczne (24)

3. Zmysły - wrota do umysłu klienta (29)

  • System wzrokowy (30)
  • System słuchowy (45)
  • System kinestetyczny (czuciowy) (50)

4. Emocje (59)

  • Parametry emocji (60)
  • Zjawiska związane z emocjami (63)
  • Struktura wybranych emocji (66)

5. Neurolingwistyka (79)

  • Język zmysłów (80)
  • Neurogramatyka (86)
  • Neurointerpunkcja (111)
  • Emocjonalny ładunek wyrazów (116)

6. Neurowriting (117)

  • Matryce otwarcia i zamknięcia (117)
  • Podstawowe zasady pisania dłuższych tekstów (121)
  • Opowiadanie historii (storytelling) (122)

7. Złożone środki sensoryczno-językowe (137)

  • Synestezja (138)
  • Kontrast (140)
  • Zaznaczanie analogowe (143)
  • Hiperbola (przesadnia) (144)
  • Elipsa (wyrzutnia, ominięcie) (145)
  • Metafora (147)
  • Wieloznaczność (151)
  • Aluzja (152)
  • Powtórzenia (153)
  • Neologizmy (154)
  • Ironia (155)
  • Absurd (156)
  • Frakcjonowanie (przerywanie) i niedostępność (156)
  • Połączenie z kontekstem (158)
  • Instalowanie fałszywych wspomnień (160)
  • Dawanie dowodów (163)
  • Podsumowanie (169)

8. Opisywanie grupy docelowej (171)

  • Do kogo właściwie chcemy trafić? (171)
  • Jak grupować ludzi? (172)
  • Poziomy neurologiczne grupy docelowej (172)
  • Ogólne wytyczne podczas opisywania grupy docelowej (175)
  • Grupa docelowa pod lupą (176)
  • Konkurencja (185)

9. Neuroprojektowanie (189)

  • Neurobranding, czyli projektowanie marki (189)
  • Projektowanie komunikatów marki (214)

10. Przestroga na koniec (221)

Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta
Tytuł książki: "Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta"
Autor: Jakub Woźniak
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta”, kupili także:
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie</b>, <font color="navy">Paweł Krzyworączka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem</b>, <font color="navy">Maciej Tesławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz świat

Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz świat

49.00zł
34.79zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami