Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

35.00zł
28.35zł
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta 59.00zł
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Tytuł: Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Roger Dooley
ISBN: 978-83-01-18360-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje.

Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta”, kupili także:

Kompendium metod i technik zarządzania Teoria i ćwiczenia, Szymańska Katarzyna, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zarządzanie logistyczne, John J. Coyle, Edward J. Bardi, C. John Langley Jr., Wydawnictwo PWE

Podstawy i metody zarządzania Wybrane zagadnienia, Praca zbiorowa pod redakcją Elżbiety Weiss, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozgrywaj jak mężczyzna, zwyciężaj jak kobieta, Gail Evans, Wydawnictwo Onepress

Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien, Barbara Pachter, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami