Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wielki słownik polsko-angielski PWN-Oxford z CD-ROM twarda oprawa

Wielki słownik polsko-angielski PWN-Oxford z CD-ROM twarda oprawa

199.00zł
147.26zł
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta 59.00zł 43.66zł
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Tytuł: Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Roger Dooley
ISBN: 978-83-01-18360-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł


Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje.

Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Tytuł książki: "Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta"
Autor: Roger Dooley
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł
Klienci, którzy kupili „Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta”, kupili także:
<b>Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien</b>, <font color="navy">Barbara Pachter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien, Barbara Pachter, Wydawnictwo Onepress
<b>Logistyka w przedsiębiorstwie Wydanie 5</b>, <font color="navy">Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Logistyka w przedsiębiorstwie Wydanie 5, Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski, Wydawnictwo PWE
<b>Skuteczny coaching dla zaawansowanych</b>, <font color="navy">Katarzyna Helena Kowalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczny coaching dla zaawansowanych, Katarzyna Helena Kowalska, Wydawnictwo Onepress
<b>NLP dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Romilla Ready, Kate Burton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
NLP dla bystrzaków. Wydanie II, Romilla Ready, Kate Burton, Wydawnictwo Septem
<b>Moc coachingu Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Maja Wilczyńska, Małgorzata Nowak, Jolanta Kućka, Joanna Sawicka, Kata</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Moc coachingu Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste Wydanie II rozszerzone, Maja Wilczyńska, Małgorzata Nowak, Jolanta Kućka, Joanna Sawicka, Kata, Wydawnictwo Onepress
<b>Rozgrywaj jak mężczyzna, zwyciężaj jak kobieta</b>, <font color="navy">Gail Evans</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rozgrywaj jak mężczyzna, zwyciężaj jak kobieta, Gail Evans, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

sobota, 22 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami