Tytuł: | Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta | Autor: | Roger Dooley | ISBN: | 978-83-01-18360-8 | Ilość stron: | 320 | Data wydania: | 11/2015 | Oprawa: | Miękka | Format: | 16,5x24 cm | Wydawnictwo: | Naukowe PWN | Cena: | 59.00zł |
Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje.
Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta --- Pozycja niedostępna.---
|