Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski

Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski

69.00zł
52.44zł
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta 59.00zł 43.66zł
Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Tytuł: Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Roger Dooley
ISBN: 978-83-01-18360-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł


Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje.

Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Tytuł książki: "Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta"
Autor: Roger Dooley
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł
Klienci, którzy kupili „Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta”, kupili także:
<b>Nowoczesna logistyka Wydanie X</b>, <font color="navy">Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nowoczesna logistyka Wydanie X, Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy i metody zarządzania Wybrane zagadnienia</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa pod redakcją Elżbiety Weiss</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Podstawy i metody zarządzania Wybrane zagadnienia, Praca zbiorowa pod redakcją Elżbiety Weiss, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Zarządzanie logistyczne</b>, <font color="navy">John J. Coyle,  Edward J. Bardi,  C. John Langley Jr.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie logistyczne, John J. Coyle, Edward J. Bardi, C. John Langley Jr., Wydawnictwo PWE
<b>Logistyka w przedsiębiorstwie Wydanie 5</b>, <font color="navy">Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Logistyka w przedsiębiorstwie Wydanie 5, Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski, Wydawnictwo PWE
<b>Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien</b>, <font color="navy">Barbara Pachter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien, Barbara Pachter, Wydawnictwo Onepress
<b>Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne</b>, <font color="navy">Adam Hamrol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt + CD

Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt + CD

49.90zł
36.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION

wtorek, 22 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami