Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemnice Wszechświata Podróż do granic fizyki

Tajemnice Wszechświata Podróż do granic fizyki

39.00zł
31.20zł
Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona! 69.00zł 58.65zł
Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!

Tytuł: Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!
Tytuł oryginalny Learn to Program with Minecraft: Transform Your World with the Power of Python
Autor: Craig Richardson
ISBN: 978-83-01-18558-9
Ilość stron: 314
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x23.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 58.65zł


Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców.

„Blokowe” wprowadzenie do programowania.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!

Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto.

Nauczycie się także pisać programy, które:
• Zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji
• Na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy!
• Tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik
• Tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu
• Pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki
• Rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem
• Wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.

Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!

Craig Richardson jest twórcą oprogramowania i nauczycielem Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie.

Kod z tej książki będzie działał w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 58,65zł

Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!
Tytuł książki: "Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!"
Autor: Craig Richardson
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 58.65zł
Klienci, którzy kupili „Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!”, kupili także:

Ekonomia przyszłości Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko, Maciej Bałtowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Express.js. Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js, Azat Mardan, Wydawnictwo Helion

Przykłady obliczeń wybranych konstrukcji drewnianych, Lech Rudziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe metody programowania Tom 1, Krzysztof Barteczko, Wojciech Drabik, Bartłomiej Starosta, Wydawnictwo PJWSTK

Flash i PHP Tworzenie systemu e-commerce, Łukasz Piecuch, Wydawnictwo Helion

Matematyka Próbne arkusze maturalne Zestaw 1 Poziom rozszerzony, Elżbieta Świda, Elżbieta Kurczab, Marcin Kurczab, Wydawnictwo Pazdro

Zarys geotechniki Wydanie 10, Zenon Wiłun, Wydawnictwo WKiŁ

Fizyka materiałów polimerowych Makrocząsteczki i ich układy, H. Galina, Wydawnictwo WNT

Podstawy matematyki - Ian Stewart, Ian Stewart , David Tall, Wydawnictwo Prószyński

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami