Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Sztuka elektroniki Tom 1 + Tom 2 Komplet Wydanie 12

Sztuka elektroniki Tom 1 + Tom 2 Komplet Wydanie 12

239.00zł
179.25zł
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności Wydanie II rozszerzone 39.90zł 28.33zł
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności Wydanie II rozszerzone
Autor: Bartłomiej Stolarczyk
ISBN: 978-83-246-3022-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 06/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam!

„Bądź grzeczny”, „czekaj na swoją kolej”, „nie krzycz”, „bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i nagrodzi”… Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców, dziadków i nauczycieli. Mają uczynić z nas ludzi kulturalnych, szanujących innych, zdolnych do współpracy. Wszystko byłoby w porządku, gdyby każdy stosował się do tych zasad. Jest jednak inaczej. Najpierw w dzieciństwie, a potem w dorosłym życiu wciąż spotykamy się z ludźmi, którzy porozumiewają się ze światem zupełnie inaczej. I swoje reguły gry brutalnie narzucają innym — mniej asertywnym.

Autor tej książki od lat uczy asertywności. Rozumie ją nie tylko jako umiejętność mówienia NIE, gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych, gdy inni przekraczają granice naszego terytorium, oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji, gdy inni są nie do końca fair. Z książki dowiesz się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, m.in. z presją i namowami, jak być asertywnym wobec podwykonawców, jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia i kiedy asertywność może się przydać młodym małżeństwom.

Bartłomiej Stolarczyk — trener, przedsiębiorca, językoznawca, psychotrener sportowy, trener biznesu i administracji publicznej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu asertywności, telemarketingu i obsługi klienta, szkoleniach menedżerskich oraz szkoleniach z etycznej perswazji w negocjacjach. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dziale obsługi klientów korporacyjnych w międzynarodowej korporacji IT oraz firmach doradztwa personalnego. Regularnie prowadzi szkolenia otwarte, w tym szkolenie Asertywność i rozwój osobisty.

Spis treści:

O autorze (7)

Przedmowa do wydania II (8)

Wstęp, czyli wewnętrzna doskonałość (9)

Rozdział 1. Czym jest asertywność? (13)

  • Strategie zachowań, czyli dlaczego nie zawsze zachowujemy się tak, jak chcemy (15)
    • Każde nasze zachowanie (nawet to, które bardzo nam ciąży) kiedyś było skuteczne (16)
    • To nie Twoja wina, że czasami zachowujesz się nie tak, jak chcesz (18)
  • Cele asertywności (20)
    • Cel nr 1. Uczenie innych, jak mają Cię traktować (21)
    • Cel nr 2. Zmiana zachowań innych (22)
    • Cel nr 3. Pomoc innym w decydowaniu o sobie (25)
    • Cel nr 4. Maksymalizacja szans (28)
    • Cel nr 5. Twoje zdrowie (29)
  • Po czym poznam, że to już asertywność? (32)
  • Dlaczego to fajnie, że asertywność jest nudna? (35)
Rozdział 2. Jak skutecznie kształtować zachowania asertywne? (37)

  • Jak przestać podstawiać sobie nogę? (38)
  • Jak uwolnić się od ograniczających przekonań? (41)
  • Wykorzystaj największą tajemnicę skutecznego działania (47)
    • Największa tajemnica skutecznego działania! (52)
  • Policz, Ile Tracisz (53)
Rozdział 3. Pewność siebie, czyli jak zyskać zdrowy szacunek do siebie i innych? (57)

  • Jak zyskać pewność siebie? (59)
  • Co Ci da świadomość własnych zalet? (63)
  • Jak z życzliwością wobec siebie postrzegać własne wady? (68)
  • O wstydzie, kompleksach i o tym, czy wada może być zaletą, czyli nie jesteś naiwny, jesteś... (73)
Rozdział 4. Jak wyrażać uczucia i zapobiegać konfliktom? (81)

  • O czym warto pamiętać, by Twoje emocje pracowały na Twoją korzyść? (81)
  • Jak nauczyć innych, jak mają Cię traktować? (88)
    • Czuję (88)
    • Kiedy Ty (91)
    • Oczekuję (94)
    • Jestem zły czy czuję złość? (98)
    • Zdenerwowałeś mnie czy zdenerwowałem się? (99)
    • Zadbaj o mowę ciała (99)
    • Jeżeli tego nie zrobisz, będę zmuszony... (103)
    • Działanie (106)
    • Komunikat JA - procedura rozszerzona (106)
  • Kiedy nie warto być asertywnym, czyli zanim powiesz... (107)
  • Lista kontrolna asertywności (111)
Rozdział 5. Jak odmawiać bez poczucia winy? (113)

  • Poznaj kogoś, kto potrzebuje Twojej pomocy (113)
  • Jak odmawiać bez poczucia winy i burzenia relacji? (117)
    • Nie (120)
    • Obszar odmowy (120)
    • Uzasadnienie (121)
    • Podtrzymanie kontaktu - czynna pomoc (123)
  • Jak radzić sobie z nachalnymi ludźmi? (126)
  • Jak wytrwać przy NIE i radzić sobie z naciskami? (129)
  • Asertywna odmowa w cienkim cieście na ostro (134)
Rozdział 6. Jak radzić sobie z opiniami innych? (139)

  • Jak radzić sobie z krytyką? (141)
    • Ocena formalna (142)
    • Ocena merytoryczna i decyzja (144)
  • Jak nie dać się wciągnąć do gry? (147)
    • Wyrażenie emocji (150)
    • Powtórzenie zdania rozmówcy (150)
    • Prośba o uzasadnienie (151)
    • Jako człowiek uczciwy na pewno mnie zrozumiesz... (152)
  • Niezbędnik na imprezach rodzinnych, czyli jak radzić sobie z dobrymi radami? (154)
Rozdział 7. Jak wyrażać uczucia pozytywne i przyjmować komplementy? (159)

  • Dlaczego warto wyrażać uczucia pozytywne? (159)
  • Jak budować lepsze relacje, jak wyrażać uczucia i emocje pozytywne? (161)
  • Jak przyjmować komplementy, nie doszukując się drugiego dna? (165)
Rozdział 8. Jak zadbać o swoje prawa z szacunkiem do siebie i innych? (171)

  • Poznaj swoje prawa (171)
  • Upomnij się o swoje, czyli jak respektować swoje prawa? (174)
    • Rozpoznanie (176)
    • Przygotowanie (176)
    • Działanie (178)
  • Masz prawo prosić (179)
    • Asertywna prośba (181)
Teraz Twoja kolej (187)

Dodatek A. FAQ (189)

  • Czy uda mi się zmienić? (189)
  • Kiedy nastąpi zmiana? (192)
  • Czy asertywność nie sprawi, że przestanę być sobą? (193)
  • Czy moje otoczenie nie odsunie się ode mnie? (195)
  • Jak być asertywnym wobec bliskich? (196)
  • Jak odmawiać dzieciom? (199)
  • Jak być asertywnym wobec usługodawców? (201)
  • Asertywność w relacjach z państwową służbą zdrowia (204)
  • Asertywność dla młodych małżeństw (208)
  • Przepraszać czy nie przepraszać? (210)
    • Asertywność i rozwój osobisty, czyli jak zyskać harmonię w życiu prywatnym i zawodowym oraz zdrowy szacunek do siebie i innych? (211)
  • Gdzie mogę się tego nauczyć? (212)
  • Co robić, gdy asertywność nie zadziała? (214)
    • Nie podjąłeś działania, ale chcesz wiedzieć, co robić, gdy Ci nie wyjdzie (214)
    • Podjąłeś działanie, nie wyszło, "bo ja tak robię, tylko trochę inaczej" (215)
    • Podjąłeś działanie (wzorowo), nie masz rezultatów (218)
Dodatek B. Asertywność w pracy (221)

  • Asertywny pracownik (224)
    • Z kim jedziesz na imprezę firmową? (224)
    • Jak podnieść swoje poczucie bezpieczeństwa? (227)
    • Jak poprosić o podwyżkę? (228)
  • Asertywny szef (233)
    • Asertywne informacje zwrotne, czyli jak wyzwalać inicjatywę, mieć więcej czasu i budować autorytet szefa? (233)
  • Asertywność w sprzedaży i w obsłudze klienta (239)
    • Jak radzić sobie z wulgarnym i agresywnym klientem? (241)
    • Jak odmawiać klientom? (246)
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności Wydanie II rozszerzone"
Autor: Bartłomiej Stolarczyk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności Wydanie II rozszerzone”, kupili także:
<b>Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien</b>, <font color="navy">Barbara Pachter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien, Barbara Pachter, Wydawnictwo Onepress
<b>Budowa i eksploatacja systemów fotowoltaicznych</b>, <font color="navy">Mariusz Tomasz Sarniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Budowa i eksploatacja systemów fotowoltaicznych, Mariusz Tomasz Sarniak, Wydawnictwo DW Medium
<b>17 śmiertelnych błędów szefa Wydanie III</b>, <font color="navy">Rafał Szczepanik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
17 śmiertelnych błędów szefa Wydanie III, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress
<b>Komandosi w białych kołnierzykach Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów Wydanie II</b>, <font color="navy">Rafał Szczepanik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Komandosi w białych kołnierzykach Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów Wydanie II, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress
<b>Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki</b>, <font color="navy">Bob Knight, Bob Hammel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki, Bob Knight, Bob Hammel, Wydawnictwo Onepress
<b>Cyberbezpieczeństwo jako podstawa bezpiecznego państwa i społeczeństwa w XXI wieku</b>, <font color="navy">Marek Górka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Cyberbezpieczeństwo jako podstawa bezpiecznego państwa i społeczeństwa w XXI wieku, Marek Górka, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

149.00zł
119.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION

wtorek, 23 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami