Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1

Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1

89.00zł
72.09zł
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku 69.00zł
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku

Tytuł: Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
Autor: Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut
ISBN: 978-83-264-1030-7
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2011
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.

Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia.

Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Rozdział 1. Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych
Rozdział 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji
2.1. Shockvertising
2.2. Product placement
2.3. Ambient media i experiential marketing
2.4. Marketing szeptany
Rozdział 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej
3.1. Instrumenty komunikacyjne w środowisku WWW
3.2. Instrumenty komunikacyjne w środowisku Web 2.0
3.3. Instrumenty marketingu bezpośredniego w hipermediach.

CZĘŚĆ II. ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT
Rozdział 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych
4.1. Wprowadzenie
4.2. Product placement
4.3. Shockvertising
4.4. Ambient media
4.5. Marketing doświadczeń (expeńential marketing)
4.6. Korporacyjne i produktowe strony WWW
4.7. Reklama na zewnętrznych stronach WWW
4.8. Web 2.0 - portale społecznościowe, fora, czaty, błogi i mikroblogi
4.9. Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w Internecie - marketing szeptany i wirusowy
4.10. Advertainment
4.11. Marketing bezpośredni w Internecie
4.12. Podsumowanie
Rozdział 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce
5.1. Wprowadzenie
5.2. Strona internetowa
5.3. Wortale polityczne
5.4. Portale społecznościowe (typu Facebook, Nasza-klasa, Twitter)
5.5. Platformy dyskusyjne (newsgroups, fora, czaty, komunikatory)
5.6. Interaktywne sondaże
5.7. Błogi
5.8. Wideoblogi i telewizja internetowa
5.9. Gry komputerowe
5.10. Ambient media
5.11. Podsumowanie
Rozdział 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej
6.1. Wprowadzenie
6.2. Stan obecny i zagrożenia
6.3. E-administracja
6.4. Samorządowe witryny internetowe
6.5. Intranet
6.6. Marketing szeptany w administracji publicznej
6.7. Poczta elektroniczna i komunikatory
6.8. Wirtualne społeczności lokalne
6.9. Projekty nowoczesnych technik komunikacji w administracji publicznej
6.10. Etyka komunikacji internetowej
6.11. Podsumowanie
Rozdział 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia
7.1. Wprowadzenie
7.2. Aktualny stan komunikacji marketingowej na rynku usług zdrowotnych
7.3. Nowe techniki komunikacji wykorzystywane w publicznej służbie zdrowia
7.4. Podsumowanie

Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku”, kupili także:

Socjologia i przestrzeń miejska, Andrzej Majer, Wydawnictwo Naukowe PWN

Farming Simulator. Podręcznik gracza, Jakub Danowski, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

TyMyśl Inaczej zrobią to za Ciebie Wydanie 2, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

Geny i edukacja, Kathryn Asbury, Robert Plomin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Filozofia i wszechświat, Michał Heller, Wydawnictwo Universitas

Marketing bez tajemnic, Willem Burgers, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Terapia duszy. Przywrócenie jej związku z ciałem, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Fenomen poranka Jak zmienić swoje życie, Hal Elrod, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Ochrona cyberprzestrzeni Unii Europejskiej Polityka Strategia Prawo</b>, <font color="navy">Izabela Oleksiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ochrona cyberprzestrzeni Unii Europejskiej Polityka Strategia Prawo, Izabela Oleksiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami