Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Samolubny gen

Samolubny gen

39.00zł
31.20zł
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku 69.00zł
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku

Tytuł: Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
Autor: Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut
ISBN: 978-83-264-1030-7
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2011
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.

Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia.

Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Rozdział 1. Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych
Rozdział 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji
2.1. Shockvertising
2.2. Product placement
2.3. Ambient media i experiential marketing
2.4. Marketing szeptany
Rozdział 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej
3.1. Instrumenty komunikacyjne w środowisku WWW
3.2. Instrumenty komunikacyjne w środowisku Web 2.0
3.3. Instrumenty marketingu bezpośredniego w hipermediach.

CZĘŚĆ II. ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT
Rozdział 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych
4.1. Wprowadzenie
4.2. Product placement
4.3. Shockvertising
4.4. Ambient media
4.5. Marketing doświadczeń (expeńential marketing)
4.6. Korporacyjne i produktowe strony WWW
4.7. Reklama na zewnętrznych stronach WWW
4.8. Web 2.0 - portale społecznościowe, fora, czaty, błogi i mikroblogi
4.9. Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w Internecie - marketing szeptany i wirusowy
4.10. Advertainment
4.11. Marketing bezpośredni w Internecie
4.12. Podsumowanie
Rozdział 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce
5.1. Wprowadzenie
5.2. Strona internetowa
5.3. Wortale polityczne
5.4. Portale społecznościowe (typu Facebook, Nasza-klasa, Twitter)
5.5. Platformy dyskusyjne (newsgroups, fora, czaty, komunikatory)
5.6. Interaktywne sondaże
5.7. Błogi
5.8. Wideoblogi i telewizja internetowa
5.9. Gry komputerowe
5.10. Ambient media
5.11. Podsumowanie
Rozdział 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej
6.1. Wprowadzenie
6.2. Stan obecny i zagrożenia
6.3. E-administracja
6.4. Samorządowe witryny internetowe
6.5. Intranet
6.6. Marketing szeptany w administracji publicznej
6.7. Poczta elektroniczna i komunikatory
6.8. Wirtualne społeczności lokalne
6.9. Projekty nowoczesnych technik komunikacji w administracji publicznej
6.10. Etyka komunikacji internetowej
6.11. Podsumowanie
Rozdział 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia
7.1. Wprowadzenie
7.2. Aktualny stan komunikacji marketingowej na rynku usług zdrowotnych
7.3. Nowe techniki komunikacji wykorzystywane w publicznej służbie zdrowia
7.4. Podsumowanie

Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku”, kupili także:

Wstęp do informatyki Wykłady z informatyki, Jacek Lembas , Rafał Kawa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sieci telekomunikacyjne, Wojciech Kabaciński, Mariusz Żal, Wydawnictwo WKiŁ

Encyklopedia komputerów, Alan Freedman, Wydawnictwo Helion

Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników, Paul Hauge, Wydawnictwo Onepress

Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0, Mitch Joel, Wydawnictwo Onepress

Strategie i modele gospodarki elektronicznej, (redakcja naukowa) Celina M. Olszak, Ewa Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie bezpieczeństwem żywności Teoria i praktyka, Tadeusz Sikora, Danuta Kołożyn-Krajewska, Wydawnictwo C.H. BECK

Historia kolei w Polsce, Adam Dylewski, Wydawnictwo Carta Blanca

NLP wpływ na siebie i innych, Andrew Bradbury, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami