Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003

Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003

73.50zł
62.48zł
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku 69.00zł
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku

Tytuł: Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
Autor: Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut
ISBN: 978-83-264-1030-7
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2011
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.

Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia.

Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Rozdział 1. Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych
Rozdział 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji
2.1. Shockvertising
2.2. Product placement
2.3. Ambient media i experiential marketing
2.4. Marketing szeptany
Rozdział 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej
3.1. Instrumenty komunikacyjne w środowisku WWW
3.2. Instrumenty komunikacyjne w środowisku Web 2.0
3.3. Instrumenty marketingu bezpośredniego w hipermediach.

CZĘŚĆ II. ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT
Rozdział 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych
4.1. Wprowadzenie
4.2. Product placement
4.3. Shockvertising
4.4. Ambient media
4.5. Marketing doświadczeń (expeńential marketing)
4.6. Korporacyjne i produktowe strony WWW
4.7. Reklama na zewnętrznych stronach WWW
4.8. Web 2.0 - portale społecznościowe, fora, czaty, błogi i mikroblogi
4.9. Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w Internecie - marketing szeptany i wirusowy
4.10. Advertainment
4.11. Marketing bezpośredni w Internecie
4.12. Podsumowanie
Rozdział 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce
5.1. Wprowadzenie
5.2. Strona internetowa
5.3. Wortale polityczne
5.4. Portale społecznościowe (typu Facebook, Nasza-klasa, Twitter)
5.5. Platformy dyskusyjne (newsgroups, fora, czaty, komunikatory)
5.6. Interaktywne sondaże
5.7. Błogi
5.8. Wideoblogi i telewizja internetowa
5.9. Gry komputerowe
5.10. Ambient media
5.11. Podsumowanie
Rozdział 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej
6.1. Wprowadzenie
6.2. Stan obecny i zagrożenia
6.3. E-administracja
6.4. Samorządowe witryny internetowe
6.5. Intranet
6.6. Marketing szeptany w administracji publicznej
6.7. Poczta elektroniczna i komunikatory
6.8. Wirtualne społeczności lokalne
6.9. Projekty nowoczesnych technik komunikacji w administracji publicznej
6.10. Etyka komunikacji internetowej
6.11. Podsumowanie
Rozdział 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia
7.1. Wprowadzenie
7.2. Aktualny stan komunikacji marketingowej na rynku usług zdrowotnych
7.3. Nowe techniki komunikacji wykorzystywane w publicznej służbie zdrowia
7.4. Podsumowanie

Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku”, kupili także:

Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych, Grzegorz Dudek, Wydawnictwo EXIT

Prace w drewnie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady

CSS ćwiczenia, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Wyrażenia regularne od podstaw, Ben Forta, Wydawnictwo Helion
<b>W świątyni nauki, mekce matematyków</b>, <font color="navy">Danuta Ciesielska, Lech Maligranda, Joanna Zwierzyńsa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
W świątyni nauki, mekce matematyków, Danuta Ciesielska, Lech Maligranda, Joanna Zwierzyńsa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mit pieniądza Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej, Andrzej Sopoćko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej, Piotr Napieralski, Wydawnictwo EXIT

Mechanika konstrukcji Przykłady obliczeń Wydanie 2, Stefan Pyrak, Kazimierz Szulborski, Wydawnictwo Arkady

Domowe systemy audio, Marek Leśniewicz, Wydawnictwo BTC

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami