Tytuł: | Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II | Tytuł oryginalny | e Back of the Napkin (Expanded Edition): Solving Problems and Selling Ideas with Pictures | Autor: | Dan Roam | ISBN: | 978-83-283-2019-2, | Ilość stron: | 248 | Data wydania: | 04/2016 | Oprawa: | Miękka | Format: | 168x237 | Wydawnictwo: | Onepress | Cena: | 39.00zł |
Teraz w kolorze.
Od jaskiniowca po biznesmena - postaw na wizualne przedstawianie swoich pomysłów!
• Tango z kałamarnicą, czyli podstawy tworzenia przekonujących rysunków biznesowych • Co mówią Twoje oczy, czyli otwieranie właściwego kanału komunikacji z klientem • 6 podstawowych modeli rysunków, czyli kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego
Rysowanie i myślenie wizualne towarzyszy człowiekowi od zarania dziejów. Co więcej, także małe dziecko, zanim nauczy się pisać, a nawet porządnie mówić, chwyta za kredki i kartkę. Rysunek jest bardzo starym i bardzo skutecznym narzędziem przekazywania myśli, znajdowania rozwiązań najróżniejszych problemów, opisywania skomplikowanych procesów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać to narzędzie w pracy, rozrysowywać swoje pomysły na własne potrzeby i na potrzeby innych, sięgnij po książkę Dana Roama.
Otworzy ona przed Tobą zupełnie nowe perspektywy. Nauczysz się wizualnie definiować swój problem i przedstawiać go innym, dostosowywać formę i treść rysunku do oczekiwań odbiorcy, jasno i precyzyjnie formułować swój komunikat. Odkryjesz także siłę tkwiącą w rozrysowywaniu problemów i znajdowaniu ich nieoczywistych, nieszablonowych, błyskotliwych rozwiązań - to wręcz niewiarygodne, jak wielką moc mogą mieć strzałki, ludziki i inne proste elementy, pozwalające odbiorcy wyobrazić sobie sedno sprawy.
Dołącz do nauczycieli, menedżerów projektów, lekarzy, inżynierów, pracowników obsługujących linie montażowe, pilotów, trenerów futbolu, wojskowych instruktorów musztry, analityków finansowych, uczniów, rodziców i prawników, którzy przekonali się już o wielkim potencjale wizualnego rozwiązywania problemów.
• Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes • Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy „my”? • Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego • Dziękuję, tylko oglądam • Sześć sposobów widzenia • SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej • Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego • Kim są nasi klienci i ilu kupuje? • Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia i jak poprawić wyniki? • Po co w ogóle się w to bawić? • Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków • Dziesięć (i pół) przykazania myślenia wizualnego • Myślenie wizualne w ujęciu naukowym • Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym
Popatrz na problem przez pryzmat rysunku - i rozwiąż go w mig.
Spis treści:
CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE. KAŻDY, ZAWSZE, WSZĘDZIE: ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW ZA POMOCĄ RYSUNKÓW 1. Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes (15) 2. Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy "my"? (24) 3. Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego (40)
CZĘŚĆ II. ODKRYWANIE POMYSŁÓW. LEPIEJ PATRZEĆ, OSTRZEJ WIDZIEĆ, DALEJ SIĘGAĆ WYOBRAŹNIĄ, CZYLI ZASADY I NARZĘDZIA SKUTECZNEGO MYŚLENIA WIZUALNEGO 4. Dziękuję, tylko oglądam (53) 5. Sześć sposobów widzenia (71) 6. SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej (90) 7. Modele pokazywania (117)
CZĘŚĆ III. ROZWIJANIE POMYSŁÓW. MBA Z MYŚLENIA WIZUALNEGO, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ MYŚLENIE WIZUALNE W PRAKTYCE 8. Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego (133) 9. Kim są nasi klienci? Rysunki rozwiązujące problemy typu kto/co (137) 10. Ilu kupuje? Rysunki rozwiązujące problemy typu ile (146) 11. Gdzie szukać klientów? Rysunki rozwiązujące problemy typu gdzie (156) 12. Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia? Rysunki rozwiązujące problemy typu kiedy (175) 13. W jaki sposób poprawić nasze wyniki? Rysunki rozwiązujące problemy typu jak (191) 14. Po co w ogóle się w to bawić? Rysunki rozwiązujące problemy typu dlaczego (197)
CZĘŚĆ IV. PRZEKONYWANIE DO POMYSŁÓW. CZAS POCHWALIĆ SIĘ NASZYM DOROBKIEM 15. Wszystkiego, co wiem o biznesie, nauczyłem się podczas prezentacji (211) 16. Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków (223)
Podziękowania (227) Dodatek A. Dziesięć (i pół) przykazania myślenia wizualnego (230) Dodatek B. Myślenie wizualne w ujęciu naukowym (237) Dodatek C. Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym (244)
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru. Wydanie II --- Pozycja niedostępna.---
|