Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

126.00zł
100.80zł
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi 49.00zł 36.75zł
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Tytuł: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Tytuł oryginalny The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers
Autor: Ben Horowitz
ISBN: The Hard Thing About
Ilość stron: 320
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — również emocjonalne.

Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze.

A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.

Z tej książki dowiesz się:
• jak walczyć o przetrwanie firmy;
• jak zwalniać i degradować pracowników - również tych, których bardzo się lubi i szanuje;
• jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
• jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję;
• jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera;
• co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua;
• jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
• kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie.

Spis treści:

Rozdział 1. Od komunisty do inwestora kapitału podwyższonego ryzyka (13)

Rozdział 2. Przetrwać! (31)

Rozdział 3. Tym razem z uczuciem! (55)

Rozdział 4. Gdy wszystko się rozpada (75)

  • Walka (79)
  • CEO powinien mówić, jak jest (83)
  • Właściwy sposób zwalniania ludzi (87)
  • Przygotowanie do zwolnienia menedżera (92)
  • Degradacja lojalnego przyjaciela (100)
  • Kłamstwa powtarzane przez przegranych (104)
  • Ołowiane kule (107)
  • Nikogo to nie obchodzi (110)

Rozdział 5. Dbaj o swoich ludzi, produkt i zyski - w tej kolejności (113)

  • Dobre miejsce do pracy (120)
  • Dlaczego startupy powinny szkolić swoich ludzi? (125)
  • Czy jest coś złego w zatrudnianiu ludzi z firmy przyjaciela? (134)
  • Dlaczego tak trudno jest sprawnie wprowadzić wielkie postaci w małej firmie? (139)
  • Zatrudnianie menedżerów wysokiego szczebla: Jeśli nigdy nie wykonywałeś tej pracy, to jak masz znaleźć kogoś odpowiedniego na to stanowisko? (144)
  • Kiedy pracownicy niewłaściwie interpretują słowa menedżerów (150)
  • Dług zarządzania (155)
  • Zapewnienie zarządzania jakością (160)

Rozdział 6. Sprawy bieżące (165)

  • Jak zmniejszyć intensywność zakulisowych gierek w firmie? (170)
  • Właściwy rodzaj ambicji (178)
  • Nazwy stanowisk pracy i awans (182)
  • Gdy inteligentni ludzie stają się złymi pracownikami (188)
  • Starzy wyjadacze? (193)
  • Jeden na jeden (199)
  • Programowanie kultury (202)
  • Demistyfikacja tajemnicy skalowania (208)
  • Błąd oczekiwań skali wzrostu (216)

Rozdział 7. Jak kierować firmą nawet wtedy, gdy nie wiesz, dokąd zmierzasz? (219)

  • Najtrudniejsza do opanowania umiejętność CEO (223)
  • Cienka granica między lękiem a odwagą (231)
  • Jedynki i Dwójki (236)
  • Idź za liderem (241)
  • CEO pokojowy vs. CEO na wojennej ścieżce (246)
  • Definicje i przykłady (248)
  • Kreowanie się na CEO (253)
  • Jak ocenia się dyrektorów wykonawczych? (259)

Rozdział 8. Pierwsza zasada przedsiębiorczości brzmi: Nie ma żadnych zasad (267)

  • Paradoks: odpowiedzialność vs. kreatywność (273)
  • Technika zarządzania: zakręcony piątek (277)
  • Przemijająca wielkość? (279)
  • Czy powinieneś sprzedać firmę? (283)

Rozdział 9. Koniec początku (291)

Dodatek A. Pytania dotyczące szefa korporacyjnego działu sprzedaży (303)

Dodatek B. Pytania dotyczące umiejętności operacyjnych (307)

Podziękowania (311)

Prawa autorskie i reprodukcji (315)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Tytuł książki: "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi"
Autor: Ben Horowitz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi”, kupili także:

Metody probabilistyczne i obliczenia Algorytmy randomizowane i analiza probabilistyczna, Michael Mitzenmacher, Eli Upfal, Wydawnictwo WNT

Polsko-angielski słownik medyczny z wymową Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Joomla! Profesjonalne tworzenie stron WWW, Dan Rahmel, Wydawnictwo Helion
<b>Finanse i Python. Łagodne wprowadzenie do teorii finansów</b>, <font color="navy">Yves Hilpisch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Finanse i Python. Łagodne wprowadzenie do teorii finansów, Yves Hilpisch, Wydawnictwo Helion

Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom, Jarosław Kordziński, Wydawnictwo Onepress

Analiza finansowa przedsiębiorstwa Teoria i zastosowanie, Wiktor Gabrusewicz, Wydawnictwo PWE

Nordic walking. I o to chodzi!, Klaus Schwanbeck, Wydawnictwo Septem

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext

Trening językowy dla seniorów i nie tylko, Paulina Mechło, Paulina Polek, Wydawnictwo Sensus

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami