Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Strategie i modele gospodarki elektronicznej

Strategie i modele gospodarki elektronicznej

39.90zł
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi 49.00zł 36.75zł
Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Tytuł: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Tytuł oryginalny The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers
Autor: Ben Horowitz
ISBN: The Hard Thing About
Ilość stron: 320
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — również emocjonalne.

Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze.

A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.

Z tej książki dowiesz się:
• jak walczyć o przetrwanie firmy;
• jak zwalniać i degradować pracowników - również tych, których bardzo się lubi i szanuje;
• jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
• jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję;
• jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera;
• co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua;
• jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
• kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie.

Spis treści:

Rozdział 1. Od komunisty do inwestora kapitału podwyższonego ryzyka (13)

Rozdział 2. Przetrwać! (31)

Rozdział 3. Tym razem z uczuciem! (55)

Rozdział 4. Gdy wszystko się rozpada (75)

  • Walka (79)
  • CEO powinien mówić, jak jest (83)
  • Właściwy sposób zwalniania ludzi (87)
  • Przygotowanie do zwolnienia menedżera (92)
  • Degradacja lojalnego przyjaciela (100)
  • Kłamstwa powtarzane przez przegranych (104)
  • Ołowiane kule (107)
  • Nikogo to nie obchodzi (110)

Rozdział 5. Dbaj o swoich ludzi, produkt i zyski - w tej kolejności (113)

  • Dobre miejsce do pracy (120)
  • Dlaczego startupy powinny szkolić swoich ludzi? (125)
  • Czy jest coś złego w zatrudnianiu ludzi z firmy przyjaciela? (134)
  • Dlaczego tak trudno jest sprawnie wprowadzić wielkie postaci w małej firmie? (139)
  • Zatrudnianie menedżerów wysokiego szczebla: Jeśli nigdy nie wykonywałeś tej pracy, to jak masz znaleźć kogoś odpowiedniego na to stanowisko? (144)
  • Kiedy pracownicy niewłaściwie interpretują słowa menedżerów (150)
  • Dług zarządzania (155)
  • Zapewnienie zarządzania jakością (160)

Rozdział 6. Sprawy bieżące (165)

  • Jak zmniejszyć intensywność zakulisowych gierek w firmie? (170)
  • Właściwy rodzaj ambicji (178)
  • Nazwy stanowisk pracy i awans (182)
  • Gdy inteligentni ludzie stają się złymi pracownikami (188)
  • Starzy wyjadacze? (193)
  • Jeden na jeden (199)
  • Programowanie kultury (202)
  • Demistyfikacja tajemnicy skalowania (208)
  • Błąd oczekiwań skali wzrostu (216)

Rozdział 7. Jak kierować firmą nawet wtedy, gdy nie wiesz, dokąd zmierzasz? (219)

  • Najtrudniejsza do opanowania umiejętność CEO (223)
  • Cienka granica między lękiem a odwagą (231)
  • Jedynki i Dwójki (236)
  • Idź za liderem (241)
  • CEO pokojowy vs. CEO na wojennej ścieżce (246)
  • Definicje i przykłady (248)
  • Kreowanie się na CEO (253)
  • Jak ocenia się dyrektorów wykonawczych? (259)

Rozdział 8. Pierwsza zasada przedsiębiorczości brzmi: Nie ma żadnych zasad (267)

  • Paradoks: odpowiedzialność vs. kreatywność (273)
  • Technika zarządzania: zakręcony piątek (277)
  • Przemijająca wielkość? (279)
  • Czy powinieneś sprzedać firmę? (283)

Rozdział 9. Koniec początku (291)

Dodatek A. Pytania dotyczące szefa korporacyjnego działu sprzedaży (303)

Dodatek B. Pytania dotyczące umiejętności operacyjnych (307)

Podziękowania (311)

Prawa autorskie i reprodukcji (315)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Tytuł książki: "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi"
Autor: Ben Horowitz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi”, kupili także:

C++ dla bystrzaków. Wydanie VII, Stephen R. Davis, Wydawnictwo Helion
<b>Lean management po polsku. Wydanie II</b>, <font color="navy">Tomasz Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lean management po polsku. Wydanie II, Tomasz Król, Wydawnictwo Onepress

Narty poradnik bez kantów, Konrad Drzymała, Wydawnictwo Onepress

Programowanie współbieżne Systemy czasu rzeczywistego, Paweł Majdzik, Wydawnictwo Helion

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów Wydanie II, Romuald Gabrysz, Wydawnictwo Onepress

Laboratorium chemii organicznej Metody syntezy i analizy jakościowej związków organicznych, Elżbieta Chmiel-Szukiewicz, Dorota Kijowska, Iwona Zarzyka-Niemiec, Wydawnictwo Fosze

Subtelna rewolucja Czytanie od pierwszego roku życia, Glenn Doman, Janet Doman, Wydawnictwo Sensus

Teleinformatyka Wiedzieć więcej, Mark Norris, Wydawnictwo WKiŁ

Algorytmy sterowania wielostadialnymi procesami deskryptorowymi, Paweł Drąg, Wydawnictwo EXIT

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami