Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka |
37.00zł 27.75zł |
|
|
Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?
Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność.
Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.
- Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.
- Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.
- Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.
- Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.
- Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania.
Spis treści: Wprowadzenie. Połączyć świat (11) Rozdział 1. Pasja (31) Rozdział 2. Celowość (53) Rozdział 3. Ludzie (89) Rozdział 4. Produkt (141) Rozdział 5. Partnerzy (177) Qui audet adipiscitur - Do odważnych świat należy (197) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka”, kupili także: |
Podstawy statystyki w Excelu, Wiesława Regel, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Podręcznik jQuery Interaktywne interfejsy internetowe Smashing Magazine, Jake Rutter, Wydawnictwo Helion |
Brand Hijack czyli marketing bez marketingu, Alex Wipperfürth, Wydawnictwo Onepress |
Internet Information Services (IIS) 7.0 Resource Kit, Mike Volodarsky, Olga Londer, Brett Hill, Bernard Cheah, Steve Schofie, Wydawnictwo Microsoft Press |
Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości, Romuald Kolman, Wydawnictwo PLACET |
Instalacje pompowe w przepompowniach i oczyszczalniach ścieków, Waldemar Jędral, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Napędy hybrydowe, ogniwa paliwowe i paliwa alternatywne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ |
Nordic Walking Całoroczny trening, Rosi Mittermaier, Christian Neureuther, Wydawnictwo RM |
Rachunkowość Podstawowe założenia i zasady Wydanie 2, Maria Gmytrasiewicz, Wydawnictwo Difin |
|
|
|