Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Golf VII, Golf VII Variant od XI 2012

Volkswagen Golf VII, Golf VII Variant od XI 2012

79.00zł
67.15zł
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka 37.00zł 27.75zł
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

Tytuł: Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Autor: Ekaterina Walter
ISBN: 978-83-246-7878-5
Ilość stron: 208
Data wydania: 10/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?

Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność.

Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.

  • Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.
  • Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.
  • Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.
  • Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.
  • Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania.

Spis treści:
Wprowadzenie. Połączyć świat (11)
Rozdział 1. Pasja (31)
Rozdział 2. Celowość (53)
Rozdział 3. Ludzie (89)
Rozdział 4. Produkt (141)
Rozdział 5. Partnerzy (177)
Qui audet adipiscitur - Do odważnych świat należy (197)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Tytuł książki: "Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka"
Autor: Ekaterina Walter
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka”, kupili także:

TypeScript Skuteczne programowanie 62 sposoby ulepszania kodu TypeScript, Dan Vanderkam, Wydawnictwo Promise

Badania operacyjne w przykładach i zadaniach Wydanie 6, Zbigniew Jędrzejczyk, Karol Kukuła, Jerzy Skrzypek, Anna Walkosz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu, Adam Zybura, Mariusz Jaśniok, Tomasz Jaśniok, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rusz głową Na tropach tajemnic naszego umysłu, Daniel Freeman, Jason Freeman, Wydawnictwo Magnum

Podstawy zapisu konstrukcji Materiały do ćwiczeń projektowych. Zadania z rozwiązaniami, Jerzy Bajkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Współczesna chemia analityczna Wydanie II</b>, <font color="navy">Magdalena Maj-Żurawska, Krystyna Pyrzyńska, Barbara Wagner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesna chemia analityczna Wydanie II, Magdalena Maj-Żurawska, Krystyna Pyrzyńska, Barbara Wagner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika</b>, <font color="navy">Urszula Piechota, Jacek Piechota</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika, Urszula Piechota, Jacek Piechota, Wydawnictwo Helion

Wykonywanie podłóg i okładzin z materiałów mineralnych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN, Katarzyna Kopczewska, Wydawnictwo CEDEWU

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami