Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Palność polimerów i materiałów polimerowych

Palność polimerów i materiałów polimerowych

55.65zł
42.29zł
Myśl jak programista Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów 49.00zł
Myśl jak programista Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów

Tytuł: Myśl jak programista Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów
Tytuł oryginalny Think Like a Programmer: An Introduction to Creative Problem Solving
Autor: V. Anton Spraul
ISBN: 978-83-246-7284-4
Ilość stron: 280
Data wydania: 08/2013
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


Znajdź wyjście z najtrudniejszych sytuacji!

Nauka programowania to tak naprawdę nauka sposobu myślenia. Jako programista musisz biegle analizować problemy, dzielić je na części oraz starać się je rozwiązać w optymalny sposób. Składnia języka i środowisko programistyczne to tylko podstawowe narzędzia, których obsługi nauczyć się może każdy. Jednak nie każdy potrafi myśleć jak programista.

Dzięki tej książce masz szansę zostać profesjonalistą! W trakcie lektury poznasz najlepsze sposoby rozwiązywania problemów, opanujesz rekurencję i przekonasz się, że wcale nie jest ona taka straszna. Zobaczysz również, jak tworzyć kod nadający się do ponownego użycia, i opanujesz zagadnienia z obszaru programowania obiektowego. Przykłady w tej książce zostały napisane w języku C++, ale nie stanowi to bariery, żeby przenieść te idee na inne języki programowania. Warto poświęcić tej książce parę wieczorów i zmienić swój sposób patrzenia na programowanie!

Poznaj:

  • strategie rozwiązywania problemów
  • sposoby rozwiązywania problemów za pomocą rekurencji
  • korzyści z wykorzystania wskaźników i pamięci dynamicznej
  • metody zdobywania nowych umiejętności programistycznych

Opanuj sztukę myślenia jak programista.

Spis treści:

Wstęp (9)

  • O książce (11)
    • Wymagania wstępne (11)
    • Wybrane zagadnienia (12)
    • Styl programowania (12)
    • Ćwiczenia (12)
    • Dlaczego C++? (13)

1. Strategie rozwiązywania problemów (15)

  • Klasyczne łamigłówki (17)
    • Lis, gęś i kukurydza (17)
    • Łamigłówki z przesuwanymi elementami (22)
    • Sudoku (26)
    • Zamek Quarrasi (30)
  • Ogólne techniki rozwiązywania problemów (32)
    • Miej zawsze jakiś plan (32)
    • Ponownie zaprezentuj problem (33)
    • Podziel problem (34)
    • Rozpocznij z wiedzą, którą posiadasz (35)
    • Uprość problem (36)
    • Szukaj analogii (37)
    • Eksperymentuj (38)
    • Nie popadaj we frustrację (38)
  • Ćwiczenia (40)

2. Prawdziwe łamigłówki (41)

  • Elementy języka C++ wykorzystywane w tym rozdziale (42)
  • Tworzenie wzorów na wyjściu (42)
  • Przetwarzanie danych wejściowych (48)
    • Analiza problemu (49)
    • Łączenie wszystkich elementów w całość (58)
  • Śledzenie stanu (60)
  • Podsumowanie (73)
  • Ćwiczenia (74)

3. Rozwiązywanie problemów za pomocą tablic (77)

  • Podstawowe informacje o tablicach (78)
    • Przechowywanie danych (79)
    • Kopiowanie (79)
    • Odczytywanie i przeszukiwanie (80)
    • Sortowanie (81)
    • Obliczenia statystyczne (84)
  • Rozwiązywanie problemów za pomocą tablic (85)
    • Optymalizacja (89)
  • Tablice ze stałymi wartościami (91)
  • Tablice z wartościami nieskalarnymi (94)
  • Tablice wielowymiarowe (96)
  • Kiedy należy używać tablic (99)
  • Ćwiczenia (104)

4. Rozwiązywanie problemów za pomocą wskaźników i pamięci dynamicznej (107)

  • Podstawowe informacje o wskaźnikach (108)
  • Korzyści z używania wskaźników (109)
    • Struktury danych o wielkości definiowanej w trakcie działania programu (109)
    • Struktury danych o zmiennych rozmiarach (110)
    • Współdzielenie pamięci (110)
  • Kiedy należy używać wskaźników? (111)
  • Pamięć ma znaczenie (112)
    • Stos i sterta (113)
    • Rozmiar pamięci (116)
    • Czas życia (118)
  • Rozwiązywanie problemów za pomocą wskaźników (119)
    • Łańcuchy o zmiennej długości (119)
    • Listy powiązane (130)
  • Wnioski i następne działania (139)
  • Ćwiczenia (139)

5. Rozwiązywanie problemów za pomocą klas (143)

  • Przegląd podstawowych informacji o klasach (144)
  • Cele użycia klas (146)
    • Enkapsulacja (146)
    • Ponowne użycie kodu (147)
    • Dzielenie problemu (147)
    • Hermetyzacja (148)
    • Czytelność (150)
    • Wyrazistość (150)
  • Tworzenie przykładowej klasy (151)
    • Podstawowy schemat klasy (152)
    • Metody wspierające (156)
  • Klasy z danymi dynamicznymi (160)
    • Dodawanie węzła (162)
    • Reorganizacja listy (165)
    • Destruktor (169)
    • Kopiowanie głębokie (170)
    • Obraz całości dla klas z pamięcią dynamiczną (175)
  • Błędy, jakich należy unikać (176)
    • Klasa fikcyjna (176)
    • Jednozadaniowce (177)
  • Ćwiczenia (178)

6. Rozwiązywanie problemów za pomocą rekurencji (181)

  • Przegląd podstawowych informacji o rekurencji (182)
  • Rekurencja nieogonowa i ogonowa (182)
  • Wielki Pomysł Rekurencyjny (191)
  • Często popełniane błędy (194)
    • Zbyt wiele parametrów (195)
    • Zmienne globalne (196)
  • Używanie rekurencji w dynamicznych strukturach danych (198)
    • Rekurencja i listy powiązane (198)
    • Rekurencja i drzewa binarne (201)
  • Funkcje opakowujące (204)
  • Kiedy należy wybierać rekurencję? (207)
    • Argumenty przeciwko rekurencji (207)
  • Ćwiczenia (211)

7. Rozwiązywanie problemów za pomocą ponownego wykorzystania kodu (213)

  • Poprawne i niewłaściwe wykorzystanie kodu (214)
  • Przegląd podstawowych informacji o komponentach (215)
    • Blok kodu (215)
    • Algorytmy (216)
    • Wzorce (216)
    • Abstrakcyjne typy danych (217)
    • Biblioteki (218)
  • Zdobywanie wiedzy o komponentach (219)
    • Eksploracyjne zdobywanie wiedzy (219)
    • Zdobywanie wiedzy w razie potrzeby (223)
  • Wybór typu komponentu (232)
    • Wybór komponentu w praktyce (234)
    • Porównanie wyników (238)
  • Ćwiczenia (239)

8. Myślenie jak programista (241)

  • Tworzenie własnego planu głównego (242)
    • Uwzględnienie mocnych i słabych stron (242)
    • Budowanie planu głównego (248)
  • Rozwiązywanie każdego problemu (250)
    • Opracowywanie metody oszukiwania (252)
    • Wymagane podzadania dla metody oszukiwania w grze wisielec (254)
    • Wstępny projekt (256)
    • Kodowanie wstępne (257)
    • Analiza wstępnych wyników (266)
    • Sztuka rozwiązywania problemów (267)
  • Zdobywanie nowych umiejętności programistycznych (268)
    • Nowe języki (269)
    • Zdobywanie nowych umiejętności w języku, który już znasz (271)
    • Nowe biblioteki (272)
    • Bierz udział w szkoleniach (273)
  • Podsumowanie (274)
  • Ćwiczenia (275)
Myśl jak programista Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Myśl jak programista Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów”, kupili także:
<b>Koncentracja Skuteczny trening skupiania uwagi + CD</b>, <font color="navy">Agnieszka Forzpańczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edgard</font>
Koncentracja Skuteczny trening skupiania uwagi + CD, Agnieszka Forzpańczyk, Wydawnictwo Edgard
<b>Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysł</b>, <font color="navy">Jocelyn K. Glei</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysł, Jocelyn K. Glei, Wydawnictwo Onepress
<b>Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier</b>, <font color="navy">Jeanine Meyer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier, Jeanine Meyer, Wydawnictwo HELION
<b>Debugowanie Jak wyszukiwać i naprawiać błędy w kodzie oraz im zapobiegać</b>, <font color="navy">Paul Butcher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Debugowanie Jak wyszukiwać i naprawiać błędy w kodzie oraz im zapobiegać, Paul Butcher, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Programowanie aplikacji</b>, <font color="navy">Zachary Kessin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Programowanie aplikacji, Zachary Kessin, Wydawnictwo HELION
<b>C# Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C# Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2

98.70zł
69.09zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

środa, 14 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami