Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Biometria

Biometria

109.00zł
88.29zł
Multimedia w biznesie i zarządzaniu 85.00zł
Multimedia w biznesie i zarządzaniu

Autor: Leszek Kiełtyka

ISBN: 978-83-7641-129-3

Ilość stron: 524

Data wydania: 10/2009

Książka została wydana z okazji VIII Międzynarodowej Konferencji Multimedia w zarządzaniu.

Przedstawiono w niej najistotniejsze zagadnienia – zarówno teoretyczne, jak i praktyczne – zastosowania multimediów w biznesie oraz zarządzaniu współczesnymi organizacjami.

Spotkania ludzi nauki z przedstawicielami biznesu zostały zapoczątkowane jeszcze w XX wieku przez pracowników Katedry Informatycznych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Inicjatorem tych międzynarodowych spotkań był kierujący katedrą prof. zw. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka.

W ramach procesu dydaktycznego w katedrze realizowane są programy obejmujące zagadnienia nowoczesnych technik i technologii informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami oraz działaniami biznesowymi, a także programy dotyczące zagadnień aplikacji systemów komunikacji multimedialnych w organizacjach, głównie przemysłowych.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. Multimedialne technologie informacyjne
1. Wideokonferencje wielopunktowe jako jedna z informacyjnych technologii multimedialnych
2. Interakcyjny system nawigacyjnego planowania przedsięwzięć
3. Mobilny kolektor danych w logistycznym systemie informatycznym
4. Multimedialne urządzenia dostępowe do usług sieciowych realizowanych
5. Typologia usług hostingowych
6. A concept of a model-driven organization memory system
7. The dynamic multimedia presentations of the objects in the field of business and education
8. Związek pomiędzy wysokością fontu i szerokością pola tekstowego w aspekcie czytelności tekstów wyświetlanych na ekranach komputerowych

CZĘŚĆ II. Technologie informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
9. Czy istnieje technologia informacyjna?
10. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstw sektora MSP w oparciu o informacyjny portal dziedzinowy
11. Obszary zastosowań systemów informatycznych w aspekcie wymiany informacji w dużych przedsiębiorstwach w Polsce
12. Wykorzystanie zintegrowanych systemów informatycznych w innowacyjnych małych i średnich przedsiębiorstwach
13. Czynnik ludzki jako zasadnicza determinanta powodzenia wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego
14. Kryteria oceny użyteczności aplikacji zarządzania projektami
15. Determinanty wyboru systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem
16. Technologie informatyczne i teleinformatyczne podnoszące jakość usług transportowych
17. Rola i zadania systemów informatycznych w przedsiębiorstwach usługowych
18. Integracja aplikacji informatycznych dedykowanych placówkom służby zdrowia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych
19. Technologia informacyjna jako instrument marketingu polskich wydawców książek
20. Multimedia w procesie zarządzania czasem

CZĘŚĆ III. Zarządzanie organizacjami w teorii i praktyce
21. Porównanie metod zarządzania relacjami w otoczeniu organizacji
22. Informacyjny aspekt controllingu dynamicznego w procesie osiągania kosztów docelowych
23. Organizacja procesów podejmowania decyzji w przedsiębiorstwach
24. Badanie efektywności procesów logistycznych w przedsiębiorstwach usługowych
25. Uwarunkowania i modele wspomagania decyzji marketingowych w małych firmach
26. Dyfuzja innowacji w sektorach wysokiej techniki – problemy definicyjne
27. Konstytuowanie osoby społecznej w relacyjnych układach sieciowych
28. Zdarzenia wpływające na kryzysy gospodarcze – historyczny punkt widzenia

CZĘŚĆ IV. Multimedia w edukacji i zarządzaniu
29. Zastosowanie platformy e-learningowej w przedsiębiorstwie
30. Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie wiedzą
31. Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w zespołach projektowych
32. Organizator spotkań. Projekt narzędzia menedżerskiego wykorzystującego układ wielkości organizacyjnych
33. Dydaktyczna animacja komputerowa w multimedialnej edukacji zawodowej
34. Determinanty rozwoju telepracy
35. Wybrane narzędzia i czynniki wspomagające rozwój telepracy
36. Systemy klasy ERP w dydaktyce

CZĘŚĆ V. Gospodarka elektroniczna
37. Wirtualizacja a innowacyjność
38. Atrybuty organizacji wirtualnej
39. Technologia teleinformatyczna w przedsiębiorstwie wirtualnym
40. Systemy SIP/GIS jako narzędzie wspomagania e-biznesu
41. Internet jako nowoczesne narzędzie prowadzenia e-biznesu
42. Full convergence of the selected media communications on the internet platform
43. Metoda oceny efektywności stron internetowych
44. Internet jako medium reklamowe
45. Ocena serwisów internetowych branży sportowej na przykładzie sklepów rowerowych
46. The concept of file distribution system based on HTTP protocol
47. E-negocjacje w obrocie gospodarczym
48. E-rekrutacja w Polsce – wybrane aspekty
49. Analiza inwestycji informatycznych ING BSK SA
50. Elektroniczne usługi bankowe w ocenie studentów wydziału informatyki
50.1. Metodyka i cel badań
51. Porównanie zastosowania publikacji elektronicznych w procesie edukacyjnym na wydziale zarządzania i wydziale informatyki

CZĘŚĆ VI. Sztuczna inteligencja i systemy wspomagania decyzji
52. Knowledge database systems in intelligent systems aiding decision making
53. Sieć S-P w implementacji neuronowej
54. Dobór optymalnych struktur sieci neuronowych w modelowaniu procesów logistycznych
55. Optimizing the results obtained by the models forecasting economical time series through the proper selection of an output variable
56. Security of business intelligence systems. Review of practical solutions

Multimedia w biznesie i zarządzaniu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Multimedia w biznesie i zarządzaniu”, kupili także:
<b>Kwantowa rzeczywistość W poszukiwaniu prawdziwego znaczenia mechaniki kwantowej</b>, <font color="navy">Jim Baggott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kwantowa rzeczywistość W poszukiwaniu prawdziwego znaczenia mechaniki kwantowej, Jim Baggott, Wydawnictwo Prószyński

Nowoczesna fotografia portretowa, James Cheadle, Peter Travers, Wydawnictwo GALAKTYKA

Metodyczny zbiór zadań z mechaniki. Statyka. Płaska geometria mas, Witold Biały, Wydawnictwo WNT

Krystalizacja przemysłowa z roztworu, Piotr Synowiec, Wydawnictwo WNT

Małgosia na 8a. Poradnik wspinaczki sportowej dla dzieci, Małgosia Kurek, Sebastian Kurek, Wydawnictwo Bezdroża

Węzły i sploty, Colin Jarman Cyrus L. Day, Wydawnictwo Alma-Press

Handel emisjami w teorii i praktyce, Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko, Wydawnictwo CEDEWU

Biocybernetyka Metodologiczne podstawy dla inżynierii biomedycznej, Ryszard Tadeusiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu, Stephan Roth, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami