Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Multimedia w biznesie 42.00zł
Multimedia w biznesie

Autor: Agnieszka Szewczyk

ISBN: 978-83-7251-961-0

Ilośc stron: 216

Data wydania: 2008

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.

Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości
i zarządzania kadrami.

W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.

Rozdziały:

Rozdział 1. Istota multimediów
1.1. Geneza technologii multimedialnych
1.2. Wynalazki będące fundamentem dla multimediów
1.3. Internet a popularyzacja multimediów
1.4. Najnowsze urządzenia multimedialne
1.5. Ogólne zastosowania multimediów
1.6. Usankcjonowanie multimediów

Rozdział 2. Rola obrazu, dźwięku i animacji w przekazie multimedialnym
2.1. Obraz
2.2. Dźwięk
2.3. Animacja komputerowa
2.4. Komunikacja multimedialna

Rozdział 3. Zastosowania technologii multimedialnych w obszarach ekonomicznych
3.1. Sieciowe technologie multimedialne wykorzystywane w działalności biznesowej
3.2. Multimedia w przedsiębiorstwie
3.3. Przykłady zastosowań multimediów w biznesie
3.4. Multimedia w dydaktyce

Rozdział 4. Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji z wykorzystaniem technik multimedialnych
4.1. Prezentacja multimedialna
4.2. Planowanie i przygotowanie prezentacji
4.3. Wygłaszanie prezentacji
4.4. Typowe błędy w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji multimedialnej

Literatura
Spis rysunków
Spis tablic

Multimedia w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Multimedia w biznesie”, kupili także:
<b>EDGECAM. Frezowanie CNC 3-osiowe</b>, <font color="navy">Przemysław Kochan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
EDGECAM. Frezowanie CNC 3-osiowe, Przemysław Kochan, Wydawnictwo Helion

Przywództwo wyższego stopnia Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji, Ken Blanchard, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich, Marek Gruszczyński, Tomasz Kuszewski, Maria Podgórska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fizyka kwantowa w pigułce</b>, <font color="navy">Sten Odenwald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyka kwantowa w pigułce, Sten Odenwald, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bilans Znaczenie, koncepcje sporządzenia, formy prezentacji, Waldemar Gos, Wydawnictwo PWE

Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Wydawnictwo Helion

Automatyzacja procesów produkcyjnych Wydanie II, Tadeusz Mikulczyński , Zdzisław Samsonowicz , Rafał Więcławek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inwestycje alternatywne Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym, Adam Jagielnicki, Wydawnictwo Onepress
<b>Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika</b>, <font color="navy">Agnieszka Ciećwierz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika, Agnieszka Ciećwierz, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami