Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Multimedia w biznesie 42.00zł
Multimedia w biznesie

Autor: Agnieszka Szewczyk

ISBN: 978-83-7251-961-0

Ilośc stron: 216

Data wydania: 2008

W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.

Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości
i zarządzania kadrami.

W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.

Rozdziały:

Rozdział 1. Istota multimediów
1.1. Geneza technologii multimedialnych
1.2. Wynalazki będące fundamentem dla multimediów
1.3. Internet a popularyzacja multimediów
1.4. Najnowsze urządzenia multimedialne
1.5. Ogólne zastosowania multimediów
1.6. Usankcjonowanie multimediów

Rozdział 2. Rola obrazu, dźwięku i animacji w przekazie multimedialnym
2.1. Obraz
2.2. Dźwięk
2.3. Animacja komputerowa
2.4. Komunikacja multimedialna

Rozdział 3. Zastosowania technologii multimedialnych w obszarach ekonomicznych
3.1. Sieciowe technologie multimedialne wykorzystywane w działalności biznesowej
3.2. Multimedia w przedsiębiorstwie
3.3. Przykłady zastosowań multimediów w biznesie
3.4. Multimedia w dydaktyce

Rozdział 4. Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji z wykorzystaniem technik multimedialnych
4.1. Prezentacja multimedialna
4.2. Planowanie i przygotowanie prezentacji
4.3. Wygłaszanie prezentacji
4.4. Typowe błędy w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji multimedialnej

Literatura
Spis rysunków
Spis tablic

Multimedia w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Multimedia w biznesie”, kupili także:

Giełdowe giganty, Jonh Boik, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Informatyka Europejczyka Zagadnienia maturalne z informatyki Wydanie 2 Tom 1, Tomasz Francuz, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Silniki PM BLDC właściwości, sterowanie, aplikacje, Krzysztof Krykowski, Wydawnictwo BTC

Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury, Christopher Caleb, Wydawnictwo Helion

Regaty, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press

Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Elektroakustyka w praktyce estradowej</b>, <font color="navy">Maciej Znamierowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Elektroakustyka w praktyce estradowej, Maciej Znamierowski, Wydawnictwo WKiŁ

Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci, Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobiety. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Dagmara Gmitrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobiety. Wydanie 2 rozszerzone, Dagmara Gmitrzak, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami